gelicekmi artik amkgeliyo son 5 dk atıyom hatta şablon hazırlıyom
gelicekmi artik amkgeliyo son 5 dk atıyom hatta şablon hazırlıyom
ipyi atin ben yapayım.Bi sik gelmez amk 1 haftadır 5 dk ya geliyo
Benim çok dikkatimi çekmiyor cr yada son oyumcu olsa başımızın üstünde yeri varda bu konuyu bayağdır görüyüm ne zaman görsem akşam geliyo 10 dk ya geliyo yazıyoipyi atin ben yapayım.
Yaw kanka şuan bi sorun var inject attıktan sonra dlli anında crash atıyor hala onu çözmeye calısıyorum olmassa 0 dan yapıcam mecburBenim çok dikkatimi çekmiyor cr yada son oyumcu olsa başımızın üstünde yeri varda bu konuyu bayağdır görüyüm ne zaman görsem akşam geliyo 10 dk ya geliyo yazıyo
adam dehşet yorum kastı olm modlar 31 deYaw kanka şuan bi sorun var inject attıktan sonra dlli anında crash atıyor hala onu çözmeye calısıyorum olmassa 0 dan yapıcam mecbur
yorum kasmadım sana iyi yorumlar bu aradaadam dehşet yorum kastı olm modlar 31 de
Yapılmıyor değil dostlar yapılması kolay ama yani boklu bir tane server icin daha hiçbir koruması olmayana ne gerek var ???Bi sik gelmez amk 1 haftadır 5 dk ya geliyo