//

Benim çok dikkatimi çekmiyor cr yada son oyumcu olsa başımızın üstünde yeri varda bu konuyu bayağdır görüyüm ne zaman görsem akşam geliyo 10 dk ya geliyo yazıyo
Yaw kanka şuan bi sorun var inject attıktan sonra dlli anında crash atıyor hala onu çözmeye calısıyorum olmassa 0 dan yapıcam mecbur
 
adam dehşet yorum kastı olm modlar 31 de
yorum kasmadım sana iyi yorumlar bu arada
Dll injeclenmediği icin ve sunucu daha güncel açılmadığı için beta sürümünde sunucu ona göre bişeyler gelir zaten yaptıgımda direk boyle bir başlık yazmıycam sadece hileyi atıp çekilicem bişeyede cevap vermiycem dostum
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt