//

heeee oylemi olmus amk türemesi seni skid yapmaya devammı


aksam paylasınca görürsün la sende türemelerdensin
sen kimsin bana laf ediyorsun ĞPÜAWĞQPRQPĞWEWQ
ne zaman skid yapmışım söylesene ya

"flexe sokamaz bu" dedim ve doğru söylüyorum hadi laf sallıyorsan soksana ?
 
Son düzenleme:
Her Zaman Skid yapıyorsun? Solaris 1.3 diyim mesela
lan hileyi lodlarken solaris yazıyordu, zaten skid atıyorsam neden solaris yazayım beyinsiz.
ikincisi sana göre başka neye skid atmışım söyle gülelim

hala flexe hile sokup sokamayacağını cevaplamadın ( renderlarını görmek isterim WQELQW)

Mirza ile takılan max Ucubenin tekisin dostum


cekicem kanka
Mirza ile takıldığım felan yok sunucusunda maytap geçip eğleniyordum kendisi sanalı saldı zaten :thonkie:
 
lan hileyi lodlarken solaris yazıyordu, zaten skid atıyorsam neden solaris yazayım beyinsiz.
ikincisi sana göre başka neye skid atmışım söyle gülelim

hala flexe hile sokup sokamayacağını cevaplamadın ( renderlarını görmek isterim WQELQW)


Mirza ile takıldığım felan yok sunucusunda maytap geçip eğleniyordum kendisi sanalı saldı zaten :thonkie:
Hileyi fixletmeni bekliyorum zaten florex açılsın orayada paylaşıcam dostum
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt