//

yemis gibisin temiz format cak
 
avastın engellediği şeyler:
red.exe (bide google vardı basınca yine kamera kapanıp acıldı)
cmd.exe
wscsvc.exe
+ ismi y3nus c4hecker s4cript falan öyle baslıyordu r4tı yemiş miyimdir?
bence xampddan onu yaparken olmuş birşey degildir o
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt