r4t yedim mi yemedim mi öğrenmek istiyorum kanka cevabı alınca silcem ztnbu konu ne kanka sil banlanacan
evet bende böyle rat atarken sahte c olusturuyordum cogunluklar4t yedim mi yemedim mi öğrenmek istiyorum kanka cevabı alınca silcem ztn
format cakamam ondan sıctım simdidenyemis gibisin temiz format cak
bence xampddan onu yaparken olmuş birşey degildir oavastın engellediği şeyler:
red.exe (bide google vardı basınca yine kamera kapanıp acıldı)
cmd.exe
wscsvc.exe
+ ismi y3nus c4hecker s4cript falan öyle baslıyordu r4tı yemiş miyimdir?
o zaman 2 kisi kullanirsinizformat cakamam ondan sıctım simdiden