xamp kamera mı kullanıyorbence xampddan onu yaparken olmuş birşey degildir o
xamp kamera mı kullanıyorbence xampddan onu yaparken olmuş birşey degildir o
paylasılan yer temiz gibiydi forumloca kapalı suanbence xampddan onu yaparken olmuş birşey degildir o
red.exe kamera actıxamp kamera mı kullanıyor
xampp yüzünden r4t yedım ılkez awratı fena yemissin keske benden yeseydin delete yapardım
hayırxamp kamera mı kullanıyor
kullandıgın pnl public miydi kendin mi yapıyordunred.exe kamera actı
xampp yüzünden r4t yedım ılkez aw
pubkullandıgın pnl public miydi kendin mi yapıyordun