yıllar sonra o konugeçen ay aimcore üzerinden gamebreaker ın public full ürününü aldım aldıktan 3 gün sonra ürün dt olduğu için ban yedim sonra ticket açıp ban yediğimi söylediğimde lem nickli arkadaş ticketı suratıma kapattıtekrar açmakla uğraşmak istemediğim için keyi satmak istedim onlar da key satışının yasak olduğu söyledi bu yüzden keyimi dondurduk keyimi dondurduktan 3-4 gün sonra aimcore yayıncıya vermek için istedi ben de ondan aldığım için ve onaylı reseller olduğu için verdim sonra kararımdan vazgeçip keyimi kullanmak istedim kullanmak için de hwid reset yaptırıp dondurucaktım (o anda müsait olup kullanamayacağım için) keyimi aimcore a verdiğimi söyleyince lem keyimi sildi ve ben de kullanamadım arkadaştan orta yolu bulup bi çözüm önerisi istedim ama hiçbi şey yapmadı en sonunda inceleme yazısı yazacağımı söylediğimde gel keyini vereyim dedi
olay budur paramla rezil oldum kısacası arkadaştan ürün almayı düşünenler varsa diye bu incelemeyi paylaşıyorum.
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirban yediğim hesapLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
sana nerede hakaret etmişim olcayım gösterir misin?Konuyu açacağını bildiğimden, mesajı bilerek önceden hazırladım. Söz konusu arkadaş, lisans anahtarının 19 günü kalmasına rağmen kullanmayacağını belirtip resellerden birine "Al bu anahtarı, istiyorsan sat, ben kullanmayacağım." demiş. Yani resellerden ne bir iade isteği ne de bir çözüm önerisi talep etmemiş.
Buna rağmen, arkadaşın lisans anahtarını dondurdum ve bir kaç gün boyunca donuk kaldı. "Ban yedim" dediği zaman, neredeyse 1 ay öncesi yazılımda problemler yaşanan bir dönemdi. "Banını kaldır, lisans anahtarının süresini ekleyeceğim ve dondurmayı kaldıracağım" dememe rağmen istemedi ve anahtarını dediğim gibi resellere vermiş, bize bununla alakalı hiçbir şey söylememiş. Reseller de bizden habersiz bu anahtarı kendi kullanmış.
Bu konudan dolayı reseller, ağır bir uyarı ve lisans anahtarı yasağına tabi tutulduktan sonra lisans anahtarı kalıcı olarak silinmiş. Arkadaş, bu olaylardan 1 hafta sonra bize gelip "Lisans anahtarımı bana verin" tarzı cümleler kurup hakaretlerde bulunarak kendini haklı çıkarmaya çalıştı. "Neyse ne, lisansını vereceğim" dedikten sonra "İstemiyorum, ne oldu, götün mü tutuştu?" tarzı bir ifade kullandıktan sonra kendisine tanıdığım şansı da kalıcı olarak kaybetti.
Daha fazla bir açıklama yapma gereksinimi duymuyorum. Bizim hakkımızda düşündükleriniz satışımıza ne engel ne de balta olur. Gamebreaker kalitesini her daim belli ederek hiçbir konudan ödün vermiyor.
resellerın key dondurma gibi bi yetkisi yok o yüzden onla konuştumÜrünün sağlaycısı Gamebreaker olabilir ancak senin cevap alman gereken yer satın aldığın yer olmalı sonuçta ücretini resellera ödemişsin seninle ilgilenmesi gerekende reseller olur
Satıcınla iletişime geçeceksin o da benle geçecek, sorunu dile getiricek. Çözücez, fakat sen direkt olarak ben kullanmıcam diyip trip attığından ötürü yardımcı olamadık maalesef.resellerın key dondurma gibi bi yetkisi yok o yüzden onla konuştum
resellerın sorumluluğu değilmi o gamebreaker la konuşması gereken kişi zaten o sen kimden aldıysan onla konuşcanresellerın key dondurma gibi bi yetkisi yok o yüzden onla konuştum
konuyu tam olarak okudun mu sen?sen resellerdan alıp nası gamebreaker rezilliğ yazabiliyon anlamadım şey gibi niketan ayakkabı alıyon beğenmiyon sonra adidas rezilliği diyon