///

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan zeep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Konuyu açacağını bildiğimden, mesajı bilerek önceden hazırladım. Söz konusu arkadaş, lisans anahtarının 19 günü kalmasına rağmen kullanmayacağını belirtip resellerden birine "Al bu anahtarı, istiyorsan sat, ben kullanmayacağım." demiş. Yani resellerden ne bir iade isteği ne de bir çözüm önerisi talep etmemiş.

Buna rağmen, arkadaşın lisans anahtarını dondurdum ve bir kaç gün boyunca donuk kaldı. "Ban yedim" dediği zaman, neredeyse 1 ay öncesi yazılımda problemler yaşanan bir dönemdi. "Banını kaldır, lisans anahtarının süresini ekleyeceğim ve dondurmayı kaldıracağım" dememe rağmen istemedi ve anahtarını dediğim gibi resellere vermiş, bize bununla alakalı hiçbir şey söylememiş. Reseller de bizden habersiz bu anahtarı kendi kullanmış.

Bu konudan dolayı reseller, ağır bir uyarı ve lisans anahtarı yasağına tabi tutulduktan sonra lisans anahtarı kalıcı olarak silinmiş. Arkadaş, bu olaylardan 1 hafta sonra bize gelip "Lisans anahtarımı bana verin" tarzı cümleler kurup hakaretlerde bulunarak kendini haklı çıkarmaya çalıştı. "Neyse ne, lisansını vereceğim" dedikten sonra "İstemiyorum, ne oldu, götün mü tutuştu?" tarzı bir ifade kullandıktan sonra kendisine tanıdığım şansı da kalıcı olarak kaybetti.

Daha fazla bir açıklama yapma gereksinimi duymuyorum. Bizim hakkımızda düşündükleriniz satışımıza ne engel ne de balta olur. Gamebreaker kalitesini her daim belli ederek hiçbir konudan ödün vermiyor.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
geçen ay aimcore üzerinden gamebreaker ın public full ürününü aldım aldıktan 3 gün sonra ürün dt olduğu için ban yedim sonra ticket açıp ban yediğimi söylediğimde lem nickli arkadaş ticketı suratıma kapattı :D tekrar açmakla uğraşmak istemediğim için keyi satmak istedim onlar da key satışının yasak olduğu söyledi bu yüzden keyimi dondurduk keyimi dondurduktan 3-4 gün sonra aimcore yayıncıya vermek için istedi ben de ondan aldığım için ve onaylı reseller olduğu için verdim sonra kararımdan vazgeçip keyimi kullanmak istedim kullanmak için de hwid reset yaptırıp dondurucaktım (o anda müsait olup kullanamayacağım için) keyimi aimcore a verdiğimi söyleyince lem keyimi sildi ve ben de kullanamadım arkadaştan orta yolu bulup bi çözüm önerisi istedim ama hiçbi şey yapmadı en sonunda inceleme yazısı yazacağımı söylediğimde gel keyini vereyim dedi :kappasmiley: olay budur paramla rezil oldum kısacası arkadaştan ürün almayı düşünenler varsa diye bu incelemeyi paylaşıyorum. ban yediğim hesap
yıllar sonra o konu :D
 
bi şey yazmama gerek yok herhalde :coolstory:

Konuyu açacağını bildiğimden, mesajı bilerek önceden hazırladım. Söz konusu arkadaş, lisans anahtarının 19 günü kalmasına rağmen kullanmayacağını belirtip resellerden birine "Al bu anahtarı, istiyorsan sat, ben kullanmayacağım." demiş. Yani resellerden ne bir iade isteği ne de bir çözüm önerisi talep etmemiş.

Buna rağmen, arkadaşın lisans anahtarını dondurdum ve bir kaç gün boyunca donuk kaldı. "Ban yedim" dediği zaman, neredeyse 1 ay öncesi yazılımda problemler yaşanan bir dönemdi. "Banını kaldır, lisans anahtarının süresini ekleyeceğim ve dondurmayı kaldıracağım" dememe rağmen istemedi ve anahtarını dediğim gibi resellere vermiş, bize bununla alakalı hiçbir şey söylememiş. Reseller de bizden habersiz bu anahtarı kendi kullanmış.

Bu konudan dolayı reseller, ağır bir uyarı ve lisans anahtarı yasağına tabi tutulduktan sonra lisans anahtarı kalıcı olarak silinmiş. Arkadaş, bu olaylardan 1 hafta sonra bize gelip "Lisans anahtarımı bana verin" tarzı cümleler kurup hakaretlerde bulunarak kendini haklı çıkarmaya çalıştı. "Neyse ne, lisansını vereceğim" dedikten sonra "İstemiyorum, ne oldu, götün mü tutuştu?" tarzı bir ifade kullandıktan sonra kendisine tanıdığım şansı da kalıcı olarak kaybetti.

Daha fazla bir açıklama yapma gereksinimi duymuyorum. Bizim hakkımızda düşündükleriniz satışımıza ne engel ne de balta olur. Gamebreaker kalitesini her daim belli ederek hiçbir konudan ödün vermiyor.
sana nerede hakaret etmişim olcayım gösterir misin?
 
Ürünün sağlaycısı Gamebreaker olabilir ancak senin cevap alman gereken yer satın aldığın yer olmalı sonuçta ücretini resellera ödemişsin seninle ilgilenmesi gerekende reseller olur
 
Ürünün sağlaycısı Gamebreaker olabilir ancak senin cevap alman gereken yer satın aldığın yer olmalı sonuçta ücretini resellera ödemişsin seninle ilgilenmesi gerekende reseller olur
resellerın key dondurma gibi bi yetkisi yok o yüzden onla konuştum
 
sen resellerdan alıp nası gamebreaker rezilliğ yazabiliyon anlamadım şey gibi niketan ayakkabı alıyon beğenmiyon sonra adidas rezilliği diyon
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
resellerın key dondurma gibi bi yetkisi yok o yüzden onla konuştum
Satıcınla iletişime geçeceksin o da benle geçecek, sorunu dile getiricek. Çözücez, fakat sen direkt olarak ben kullanmıcam diyip trip attığından ötürü yardımcı olamadık maalesef.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt