//

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan AchLes
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Elimde 120 euroluk tweak var atıyım ihtiyacı olan kullansın dosya benim degildir sorumluluk size ait virüs var ise adminler veya kullanıcılar bi el atsın ona göre konuyu sileyim


dw:
admınler baktıgında temız degılse dırek şutluyorlar uyarma yok
 
Elimde 120 euroluk tweak var atıyım ihtiyacı olan kullansın dosya benim degildir sorumluluk size ait virüs var ise adminler veya kullanıcılar bi el atsın ona göre konuyu sileyim


dw:
vt: (rarı koyabildim )
klasöre çıkar exeyi koy
 

1. LISANS VERILMESI
Auto Tweaking Utility 2 yazılımını kullanmak ücretsizdir, eğer elinizde bir
Auto Tweaking Utility 2'yi bu Son Kullanıcı Lisans Sözleşmesinin tüm koşullarına uyduğunuz sürece kullanabilirsiniz.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt