ekliyorumvt koy
admınler baktıgında temız degılse dırek şutluyorlar uyarma yokElimde 120 euroluk tweak var atıyım ihtiyacı olan kullansın dosya benim degildir sorumluluk size ait virüs var ise adminler veya kullanıcılar bi el atsın ona göre konuyu sileyim
dw:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
ben yinede söyliyim herhangi birşeyi bilmiyorumadmınler baktıgında temız degılse dırek şutluyorlar uyarma yok
temiz olduğunu bilmiyorsan sil dostum hesapına önem veriyorsanben yinede söyliyim herhangi birşeyi bilmiyorum
klasöre çıkar exeyi koyElimde 120 euroluk tweak var atıyım ihtiyacı olan kullansın dosya benim degildir sorumluluk size ait virüs var ise adminler veya kullanıcılar bi el atsın ona göre konuyu sileyim
dw:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
vt:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir(rarı koyabildim )
icinde baska seylerde var ondan ndolayı ama yinede exeyi atıyım mbekleklasöre çıkar exeyi koy
hepsini tek tek koyucan ozaman herhalde bilmiyorumicinde baska seylerde var ondan ndolayı ama yinede exeyi atıyım mbekle