//

ghosty satmaya gerek varmı kanki
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
kötü birşey demedim?
panelim var bu 1 2. olarakda panelim olup olmaması seni ilgilendirmiyor ben zaten senle aramı iyi tutmaya çalışıyorum fakat gelip konuma boş boş yorum yaptığın için beceremiyorum kanka
 
panelim var bu 1 2. olarakda panelim olup olmaması seni ilgilendirmiyor ben zaten senle aramı iyi tutmaya çalışıyorum fakat gelip konuma boş boş yorum yaptığın için beceremiyorum kanka
zamanında ben ilk satış konumu açtığım gün benimle uğraşan sen değilmiydin ayrıca panel almamıstır dememde kötü ne var?
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
zamanında ben ilk satış konumu açtığım gün benimle uğraşan sen değilmiydin ayrıca panel almamıstır dememde kötü ne var?
Konuma iyi satışlar v.b gibi yazanları rapor atacağım tekrar soyluyorum
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt