///

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ryxme
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Evet arkadaşlar kesinlikle gpt kullanmıyorum 8 - 15 dolara satın alabilirsiniz.Fiyatlar değişiyor private login gui yapılır!
Örnek olarak:
--------------
--------------
İnanmayanlar için testligine kodlar dmden attılır <333
İletişim:Rysme.
Ödeme yöntemleri:iban
NEGPTSİYUAW @Rhanta @Denzy
knk yanlışlıkla gpt yazdırmış gibisin
 
Utanmadın mı kankam konuyu açarken, resimleri alıp GPT'ye yüklemiş onları bile doğru düzgün yapamamış AI, görüntüden utan bari ne diyim sana :D
 
kral aynısını gpt ile yaptım nasil olmuş
 
Utanmadın mı kankam konuyu açarken, resimleri alıp GPT'ye yüklemiş onları bile doğru düzgün yapamamış AI, görüntüden utan bari ne diyim sana :D
bak iste bunu diyecegini biliyordum,gpt ile kayıt alıp tamamen bastan 0dan yazdıracagım.Dahala itiraf etmiyorsun,cok basit birşey ama...Neyse.
 
fıyatlar degısebılıyor derken ne kadar degısıyor dusuyormu cogalıyormu ?
 
bak iste bunu diyecegini biliyordum,gpt ile kayıt alıp tamamen bastan 0dan yazdıracagım.Dahala itiraf etmiyorsun,cok basit birşey ama...Neyse.
Umarım senin gibi bilgisiz olup GPT'ye düşmem, gpt'ye yazdırsam konuyu açmam bile canımın içi.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt