knk yanlışlıkla gpt yazdırmış gibisinEvet arkadaşlar kesinlikle gpt kullanmıyorum 8 - 15 dolara satın alabilirsiniz.Fiyatlar değişiyor private login gui yapılır!
Örnek olarak:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
--------------Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
--------------Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
İnanmayanlar için testligine kodlar dmden attılır <333
İletişim:Rysme.
Ödeme yöntemleri:iban
NEGPTSİYUAW @Rhanta @Denzy
bak iste bunu diyecegini biliyordum,gpt ile kayıt alıp tamamen bastan 0dan yazdıracagım.Dahala itiraf etmiyorsun,cok basit birşey ama...Neyse.Utanmadın mı kankam konuyu açarken, resimleri alıp GPT'ye yüklemiş onları bile doğru düzgün yapamamış AI, görüntüden utan bari ne diyim sana![]()
Mükemmel olmuş <33333Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirkral aynısını gpt ile yaptım nasil olmuş
Umarım senin gibi bilgisiz olup GPT'ye düşmem, gpt'ye yazdırsam konuyu açmam bile canımın içi.bak iste bunu diyecegini biliyordum,gpt ile kayıt alıp tamamen bastan 0dan yazdıracagım.Dahala itiraf etmiyorsun,cok basit birşey ama...Neyse.