-

Kankacım 31.5" 1080p monitör almanın hiçbir mantığı yok bende 27 inch monitör var yaklaştıkça pikselleri sayıyorum 31.5inch olsa büyük ihtimal kullanamazdım.
maalesef aldık artık kullancaz mecburen
iade edin hocam o fiyata daha iyi yüksek çözünürlük bulabilirsiniz
hocam nasıl iade edin mağazada öyle diyordu iade edinde paranızı verelim diye lütfen mantıklı düşünün sipariş verilmiş kargoyla gelmiş ürün tekrar iade olurmu ?
 
maalesef aldık artık kullancaz mecburen

hocam nasıl iade edin mağazada öyle diyordu iade edinde paranızı verelim diye lütfen mantıklı düşünün sipariş verilmiş kargoyla gelmiş ürün tekrar iade olurmu ?
Niye olmasın?
 
maalesef aldık artık kullancaz mecburen

hocam nasıl iade edin mağazada öyle diyordu iade edinde paranızı verelim diye lütfen mantıklı düşünün sipariş verilmiş kargoyla gelmiş ürün tekrar iade olurmu ?
Hocam sen mantıklı düşün hangi çağda yaşıyorsun :D
 
tamam olur kanka sen aldıgın zaman birşeyi iade edersin bir denersin şansını belli hayatında hiçbirşey alıp iade etmemişsin 5 dakika sonra dahi iade etsen faturası kesilmiş ürünü bozuk olmadıgı sürece almazlar neye göre cevaplıyorsun bu şekilde merak ediyorum kaynak varmı bu konuyla ilgili neye göre iade alıyor mağazalar
 
tamam olur kanka sen aldıgın zaman birşeyi iade edersin bir denersin şansını belli hayatında hiçbirşey alıp iade etmemişsin 5 dakika sonra dahi iade etsen faturası kesilmiş ürünü bozuk olmadıgı sürece almazlar neye göre cevaplıyorsun bu şekilde merak ediyorum kaynak varmı bu konuyla ilgili neye göre iade alıyor mağazalar
MADDE 24 – (1) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin tüketici kredisi sözleşmesinden cayma hakkına sahiptir.
 
tamam olur kanka sen aldıgın zaman birşeyi iade edersin bir denersin şansını belli hayatında hiçbirşey alıp iade etmemişsin 5 dakika sonra dahi iade etsen faturası kesilmiş ürünü bozul olmadıgı sürece almazlar neye göre cevaplıyorsun bu şekilde merak ediyorum kaynak varmı bu konuyla ilgili neye göre iade alıyor mağazalar
Öncelikle sizin ebu cehil zamanında yaşadığınız kanısına vardım. Merdiven altı bilgisayarcıdan aldıysanız eğer monitoru bir tık iade şansınız az fakat şuan internetten alınan herhangi bir ürün epin olmadıgı sürece iadesi mümkün. Hatta hızlı iade seçenekleri bile mevcut trendyol, hepsipurada , gittigidiyor vs. Size önerim her karşınızdaki insanın cahil olmadığını kabullenmeniz ve tavrınızı değiştirmeniz, bu konunun altına sadece size yardımcı olmak için yazdım fakat siz bir değişiksiniz. Ama merak etmeyin teknoloji ile birlikte tıp da ilerledi artık iadeyi 5 dakikada yapabiliyorsunuz ve aynı zamanda sorununuz doğuştan bile olsa tedavisi bulunabiliyor, size monitör değil profesyonel yardım öneririm. İyi forumlar.
 
Öncelikle sizin ebu cehil zamanında yaşadığınız kanısına vardım. Merdiven altı bilgisayarcıdan aldıysanız eğer monitoru bir tık iade şansınız az fakat şuan internetten alınan herhangi bir ürün epin olmadıgı sürece iadesi mümkün. Hatta hızlı iade seçenekleri bile mevcut trendyol, hepsipurada , gittigidiyor vs. Size önerim her karşınızdaki insanın cahil olmadığını kabullenmeniz ve tavrınızı değiştirmeniz, bu konunun altına sadece size yardımcı olmak için yazdım fakat siz bir değişiksiniz. Ama merak etmeyin teknoloji ile birlikte tıp da ilerledi artık iadeyi 5 dakikada yapabiliyorsunuz ve aynı zamanda sorununuz doğuştan bile olsa tedavisi bulunabiliyor, size monitör değil profesyonel yardım öneririm. İyi forumlar.
dostum öncellikle yardımcı olmaya çalıştıgın için teşekkür ederim ben 27 yaşındayım bu yaşıma kadar aldığım herhangi birşeyde bozuk olmadığı sürece iade etmek istediğimde 1 kişi dahi iade almadı bu hayat tecrübem hakaret içerikli cevap vermene gerek yok mağazaylada görüştüm ürün bozuk olmadıgı sürece yada hasarlı olmadıgı sürece bırak türk maddelerindeki kanunu adamı ceza evine atsalar iade almıyor almazda çünkü satılmış 4-5 gün kargoda gelmiş malıda almaması normal zaten neyse beynimle ilgilide bir sıkıntım oldugunu düşünmüyorum çok güzel paralar kazanıyorum belki birisinin 12-13 ayda kazanamıcagı paralar kazanıyorum beynim tahmin ettiğin gibi olsa bu kazancım emin ol bir asgari ücreti geçmezdi maddiyat sıkıntım yok beğenmedim monitörü iadede almıyolar 2k çözünürlükte başka monitör sipariş verdim 8 bin tlye onuda begenmessem tekrar başka vericem begendigim gelene kadar sipariş vermeye devam edicem :)
Bu cevaptan sonra senin cahil olduğun kanısına vardığım için posttan çıkış yapıyorum. Hayatında başarılar.
cahilim ama para bende nasıl olacak :) 5 yaşındaki cocuklara acık kaynak kodlarıyla topladıgım githubla hile yapıp satmaya calısmıyorum dostum enazından helal kazandıgım ile bişiler yapıyorum
 
dostum öncellikle yardımcı olmaya çalıştıgın için teşekkür ederim ben 27 yaşındayım bu yaşıma kadar aldığım herhangi birşeyde bozuk olmadığı sürece iade etmek istediğimde 1 kişi dahi iade almadı bu hayat tecrübem hakaret içerikli cevap vermene gerek yok mağazaylada görüştüm ürün bozuk olmadıgı sürece yada hasarlı olmadıgı sürece bırak türk maddelerindeki kanunu adamı ceza evine atsalar iade almıyor almazda çünkü satılmış 4-5 gün kargoda gelmiş malıda almaması normal zaten neyse beynimle ilgilide bir sıkıntım oldugunu düşünmüyorum çok güzel paralar kazanıyorum belki birisinin 12-13 ayda kazanamıcagı paralar kazanıyorum beynim tahmin ettiğin gibi olsa bu kazancım emin ol bir asgari ücreti geçmezdi maddiyat sıkıntım yok beğenmedim monitörü iadede almıyolar 2k çözünürlükte başka monitör sipariş verdim 8 bin tlye onuda begenmessem tekrar başka vericem begendigim gelene kadar sipariş vermeye devam edicem :)

cahilim ama para bende nasıl olacak :) 5 yaşındaki cocuklara acık kaynak kodlarıyla topladıgım githubla hile yapıp satmaya calısmıyorum dostum enazından helal kazandıgım ile bişiler yapıyorum
Bunu dedikten sonra cahil olmadığın ama taş devrindeki insanlarla aynı beyine sahip olduğun kanısına vardım, cevap vermiyorum.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt