dostum öncellikle yardımcı olmaya çalıştıgın için teşekkür ederim ben 27 yaşındayım bu yaşıma kadar aldığım herhangi birşeyde bozuk olmadığı sürece iade etmek istediğimde 1 kişi dahi iade almadı bu hayat tecrübem hakaret içerikli cevap vermene gerek yok mağazaylada görüştüm ürün bozuk olmadıgı sürece yada hasarlı olmadıgı sürece bırak türk maddelerindeki kanunu adamı ceza evine atsalar iade almıyor almazda çünkü satılmış 4-5 gün kargoda gelmiş malıda almaması normal zaten neyse beynimle ilgilide bir sıkıntım oldugunu düşünmüyorum çok güzel paralar kazanıyorum belki birisinin 12-13 ayda kazanamıcagı paralar kazanıyorum beynim tahmin ettiğin gibi olsa bu kazancım emin ol bir asgari ücreti geçmezdi maddiyat sıkıntım yok beğenmedim monitörü iadede almıyolar 2k çözünürlükte başka monitör sipariş verdim 8 bin tlye onuda begenmessem tekrar başka vericem begendigim gelene kadar sipariş vermeye devam edicem
cahilim ama para bende nasıl olacak

5 yaşındaki cocuklara acık kaynak kodlarıyla topladıgım githubla hile yapıp satmaya calısmıyorum dostum enazından helal kazandıgım ile bişiler yapıyorum