-

Arkadaşlar bugun 7000 Tlye 33,5 İnç monitör aldım 165 hz 1 ms daha önceki monitörüm 22 inçdi herşey aşırı büyük ve sanki eskisi kadar net değilmiş gibi geliyor bunun sebebi nedir alışırmıyım zamanla
Monitörün marka model nedir?
 
Arkadaşlar bugun 7000 Tlye 33,5 İnç monitör aldım 165 hz 1 ms daha önceki monitörüm 22 inçdi herşey aşırı büyük ve sanki eskisi kadar net değilmiş gibi geliyor bunun sebebi nedir alışırmıyım zamanla
Monitörünü ne amaçla aldığına bağlı bir şey bu kalkıp fps shooter game oynayacağım diye 33,5 inç monitör alırsan maalesef bir şey yapamazsın
 
Arkadaşlar bugun 7000 Tlye 31,5 İnç monitör aldım 165 hz 1 ms daha önceki monitörüm 22 inçdi herşey aşırı büyük ve sanki eskisi kadar net değilmiş gibi geliyor bunun sebebi nedir alışırmıyım zamanla

Aldığım Monitör:

Daha Önceki Monitörüm:
ekran büyüklüğü çok fazla ne kadar küçük o kadar net demek
 
ona alıştığın da diğer monitörler gözüne çok ufak gelecek :D monitör paneli ney ki görüntüsü ona göre değişmekte + ekran kartı denetim masasından ve monitör tuşlarından ayarlama yapabilirsin gözüne hoş gelecek şekilde
 
Arkadaşlar bugun 7000 Tlye 31,5 İnç monitör aldım 165 hz 1 ms daha önceki monitörüm 22 inçdi herşey aşırı büyük ve sanki eskisi kadar net değilmiş gibi geliyor bunun sebebi nedir alışırmıyım zamanla

Aldığım Monitör:

Daha Önceki Monitörüm:
bende aynısının 27' olanı var 1080p iyi bir tercih değil bence 24' üstüne o yüzden pikseller gözükmekte
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt