Monitörün marka model nedir?Arkadaşlar bugun 7000 Tlye 33,5 İnç monitör aldım 165 hz 1 ms daha önceki monitörüm 22 inçdi herşey aşırı büyük ve sanki eskisi kadar net değilmiş gibi geliyor bunun sebebi nedir alışırmıyım zamanla
Monitörünü ne amaçla aldığına bağlı bir şey bu kalkıp fps shooter game oynayacağım diye 33,5 inç monitör alırsan maalesef bir şey yapamazsınArkadaşlar bugun 7000 Tlye 33,5 İnç monitör aldım 165 hz 1 ms daha önceki monitörüm 22 inçdi herşey aşırı büyük ve sanki eskisi kadar net değilmiş gibi geliyor bunun sebebi nedir alışırmıyım zamanla
ilanı güncelledim ordan bakın hocamMonitörün marka model nedir?
ekran büyüklüğü çok fazla ne kadar küçük o kadar net demekArkadaşlar bugun 7000 Tlye 31,5 İnç monitör aldım 165 hz 1 ms daha önceki monitörüm 22 inçdi herşey aşırı büyük ve sanki eskisi kadar net değilmiş gibi geliyor bunun sebebi nedir alışırmıyım zamanla
Aldığım Monitör:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Daha Önceki Monitörüm:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
bende aynısının 27' olanı var 1080p iyi bir tercih değil bence 24' üstüne o yüzden pikseller gözükmekteArkadaşlar bugun 7000 Tlye 31,5 İnç monitör aldım 165 hz 1 ms daha önceki monitörüm 22 inçdi herşey aşırı büyük ve sanki eskisi kadar net değilmiş gibi geliyor bunun sebebi nedir alışırmıyım zamanla
Aldığım Monitör:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Daha Önceki Monitörüm:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
aynen ama aldık artık alışacaz mecburenbende aynısının 27' olanı var 1080p iyi bir tercih değil bence 24' üstüne o yüzden pikseller gözükmekte
Kankacım 31.5" 1080p monitör almanın hiçbir mantığı yok bende 27 inch monitör var yaklaştıkça pikselleri sayıyorum 31.5inch olsa büyük ihtimal kullanamazdım.ilanı güncelledim ordan bakın hocam
iade edin hocam o fiyata daha iyi yüksek çözünürlük bulabilirsinizaynen ama aldık artık alışacaz mecburen![]()