Sterza
Diamond Üye
- Katılım
- 7 Ağu 2025
- Mesajlar
- 808
- Beğeniler
- 211
- İletişim

mt yi ben paylaştım ztnvirtualde vanguardı çalıştırıp bilgisayarda vgc off şeklinde girebilen emulatorler nasıl yapılıyor ? @kotsuge arkadaşımız bunun hakkında bir konu açmış ama sistemi tam anlayamadım bu konu hakkında bilgisi olanlar beni aydınlatırsa sevinirim.
atarmısın link rica etsemmt yi ben paylaştım ztn
zahmetli ve artık ölü bir bir methodvirtualde vanguardı çalıştırıp bilgisayarda vgc off şeklinde girebilen emulatorler nasıl yapılıyor ? @kotsuge arkadaşımız bunun hakkında bir konu açmış ama sistemi tam anlayamadım bu konu hakkında bilgisi olanlar beni aydınlatırsa sevinirim.
atarmısın link rica etsem
bu methodtan yola çıkarak ai ile bir 2 pc bypass yaptım ve başarılı şekilde ana pcde vgc off şekilde girebiliyorum vm sayesinde ancak lobide 5-6 saniye geçirdikten sonra van -72 hatası alıyorum ne denediysem çözemedim bilgili birisi beni aydınlatabilirmi neden van -72 aldığımı ve çözülebilecek bir hatamı bu soruların cevabını merak ediyorumevet bugun size bunu anlatcam no res yapanlara yardımcı olalım bunun için hyper-v lazım VM kurmayı biliyorsanız direk geçin bilmiyorsanız yt de var zaten koymucam oraları sonra ana şeye geldik yani bu no res şeyine ilk önce VM yani hyper-v nin özelliklerini şunlar yapın :
16 GB Ram
6 Cores
yoksa oyundayken hata veriyor van 185 ve temp atar neyse sonra hyper-v de yani VM de gitceksiniz Valoyu indirin vs vs sonra vgc yi running yani çalıştırın vgk de running olcak sonra Server aççaksınız nasıl desem localhost + normal VDS gibi bir sistem localhost ana pc ile bağlantı oluşturup pipe yı...
- strive
- Cevaplar: 799
- Forum: Genel & Off Topic
heartbeatleri yapamıyorsun iyiki denedin esbu methodtan yola çıkarak ai ile bir 2 pc bypass yaptım ve başarılı şekilde ana pcde vgc off şekilde girebiliyorum vm sayesinde ancak lobide 5-6 saniye geçirdikten sonra van -72 hatası alıyorum ne denediysem çözemedim bilgili birisi beni aydınlatabilirmi neden van -72 aldığımı ve çözülebilecek bir hatamı bu soruların cevabını merak ediyorum
peki uğraşsam yapılabilirmiheartbeatleri yapamıyorsun iyiki denedin es
evetpeki uğraşsam yapılabilirmi
madem öyle uğraşayım eğer gerçekten yapabilirsem konusunu açarım