2 PC Method HK

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sterza
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Sterza

Diamond Üye
Katılım
7 Ağu 2025
Mesajlar
808
Beğeniler
211
İletişim
virtualde vanguardı çalıştırıp bilgisayarda vgc off şeklinde girebilen emulatorler nasıl yapılıyor ? @kotsuge arkadaşımız bunun hakkında bir konu açmış ama sistemi tam anlayamadım bu konu hakkında bilgisi olanlar beni aydınlatırsa sevinirim.
 
virtualde vanguardı çalıştırıp bilgisayarda vgc off şeklinde girebilen emulatorler nasıl yapılıyor ? @kotsuge arkadaşımız bunun hakkında bir konu açmış ama sistemi tam anlayamadım bu konu hakkında bilgisi olanlar beni aydınlatırsa sevinirim.
mt yi ben paylaştım ztn
 
virtualde vanguardı çalıştırıp bilgisayarda vgc off şeklinde girebilen emulatorler nasıl yapılıyor ? @kotsuge arkadaşımız bunun hakkında bir konu açmış ama sistemi tam anlayamadım bu konu hakkında bilgisi olanlar beni aydınlatırsa sevinirim.
zahmetli ve artık ölü bir bir method
 
atarmısın link rica etsem
 
bu methodtan yola çıkarak ai ile bir 2 pc bypass yaptım ve başarılı şekilde ana pcde vgc off şekilde girebiliyorum vm sayesinde ancak lobide 5-6 saniye geçirdikten sonra van -72 hatası alıyorum ne denediysem çözemedim bilgili birisi beni aydınlatabilirmi neden van -72 aldığımı ve çözülebilecek bir hatamı bu soruların cevabını merak ediyorum
 
bu methodtan yola çıkarak ai ile bir 2 pc bypass yaptım ve başarılı şekilde ana pcde vgc off şekilde girebiliyorum vm sayesinde ancak lobide 5-6 saniye geçirdikten sonra van -72 hatası alıyorum ne denediysem çözemedim bilgili birisi beni aydınlatabilirmi neden van -72 aldığımı ve çözülebilecek bir hatamı bu soruların cevabını merak ediyorum
heartbeatleri yapamıyorsun iyiki denedin es
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt