- Katılım
- 8 Mar 2026
- Mesajlar
- 1,295
- Beğeniler
- 673
- İletişim

pupstayıda duymusdum eskiden 2 3 şikayet konusu olduda shield kadar yapmamısdır o sc4mmer shield zaten ultraya giriyor sysinfo ultra aminogli imamogli scammere giriyor
pupstayıda duymusdum eskiden 2 3 şikayet konusu olduda shield kadar yapmamısdır o sc4mmer shield zaten ultraya giriyor sysinfo ultra aminogli imamogli scammere giriyor
Shield kadar yapmamıştır ne kanıtın varsa salla yoksa boş tantana yapmapupstayıda duymusdum eskiden 2 3 şikayet konusu olduda shield kadar yapmamısdır o sc4mmer shield zaten ultraya giriyor sysinfo ultra aminogli imamogli scammere giriyor
buyrun kime tokat atıyoruz
4 farklı ürün denedik tracex emu, private, isolate ve perm spoofer. Sıra sıra ilerleyelim:
1- Isolate Internal
Oyunda bazı karakterleri alınca direkt crash atıyor. ESP'deki çoğu özellik çalışmıyor, sova drone'u açınca crash atıyor. Gibi bir çok saçma sorunu var, crosshair özelliği bile çalışmıyor. Ticket açıp sorunları bildirdik sürekli 1-2 gün diyor devamı gelmiyor.
2- Perm spoofer
Tüm adımları doğru yapsanız bile sadece delaya düşürüyor ranked girince hile açmasanız bile 24 saat içince VAN 5 yiyiyorsunuz.
3- Tracex emulator
UNK'yi kötü olduğu için satmayı bıraktığı söyleyen bu arkadaşın yeni çıkardığı emu tracex, aim açmayıp rage atmadığınız halde VAN 5 atıyor. UNK VAN 102 atıyor diye kötülüyordu kendi emusu direkt VAN 5 yiyiyor.
Tüm bu sorunları bildirdim ilk başta çözeriz ederiz diyordu sürekli geçiştirmeye devam ettikçe agserifleşti. En son tracex kullandık onda da VAN 5 atıyor sadece esp açınca bile. Sonuç ise beni serverdan banladı, ticket botu saolsun konuşmanın yedeğini dm'den atıyorda elimizde kanıt var.
Ayrıca sattığı 2 ürün olan skin changer ve sadece esp özelliğin olan legit ürünün offsetlerini de güncellemiyor. Onu alanları da tokatladı. Feedback'e sürekli olumsuz yorum atıyorlar diye silmeyi bırakıp komple kanalı kilitledi.
Ürün çıkarıp satıyor sonra yayından kaldırıp yenisini getiriyor. Lifetime diye çıkardığı ürün 2 ay zor duruyor.
Son konuşmamız ve beni banladığı ticket. UNK değil yeni tracex'te val 5 problemi var diyorum bana bu unk değil diyor. Zaten ben de aynı şeyi söylüyorum bu unk değil new tracex.
Attığım ss'ler var soruna dair fakat ticket geçmişinde gözükmüyor.
elimde emu var van-102 çok yokama oynadıgım 2 oyundan 1 inde illahaki atıyor beni hata veriyor fln max 15-20 maç götürdü sonra hesap ban yedi 15dk yedi dedi 15dk bitince perma yedikk no res emulara güven olmaz kk 20k açan alıp kaçıyolar
o sen shield abisin dur aq anlayamadım isim op ama shieldin tokatladıgınıda itiraz etmiyor ilk mesaj ama çokda yeni sayılmaz tamamda mk shieldde öyle bir sitemi var sence maşallah sysinfom yapmıs bu arada boş yapma yoksa ...... ...... ... ...... ...... ...................................................................................................................... ........ .............. . ............ .. ..... anladın şakalı sözcükler bunlarShield kadar yapmamıştır ne kanıtın varsa salla yoksa boş tantana yapma
2pc methodsa van102 almama method var dc gel istersen verim :nullserialselimde emu var van-102 çok yokama oynadıgım 2 oyundan 1 inde illahaki atıyor beni hata veriyor fln max 15-20 maç götürdü sonra hesap ban yedi 15dk yedi dedi 15dk bitince perma yedi
ama yinede her maç sonu birton uğraştırıyoredu yani eninde sonunda ban yiyorsun yada benim aptallıgım birşeyi yanlış yapıyorum