4 farklı ürün denedik tracex emu, private, isolate ve perm spoofer. Sıra sıra ilerleyelim:
1- Isolate Internal
Oyunda bazı karakterleri alınca direkt crash atıyor. ESP'deki çoğu özellik çalışmıyor, sova drone'u açınca crash atıyor. Gibi bir çok saçma sorunu var, crosshair özelliği bile çalışmıyor. Ticket açıp sorunları bildirdik sürekli 1-2 gün diyor devamı gelmiyor.
2- Perm spoofer
Tüm adımları doğru yapsanız bile sadece delaya düşürüyor ranked girince hile açmasanız bile 24 saat içince VAN 5 yiyiyorsunuz.
3- Tracex emulator
UNK'yi kötü olduğu için satmayı bıraktığı söyleyen bu arkadaşın yeni çıkardığı emu tracex, aim açmayıp rage atmadığınız halde VAN 5 atıyor. UNK VAN 102 atıyor diye kötülüyordu kendi emusu direkt VAN 5 yiyiyor.
Tüm bu sorunları bildirdim ilk başta çözeriz ederiz diyordu sürekli geçiştirmeye devam ettikçe agserifleşti. En son tracex kullandık onda da VAN 5 atıyor sadece esp açınca bile. Sonuç ise beni serverdan banladı, ticket botu saolsun konuşmanın yedeğini dm'den atıyorda elimizde kanıt var.
Ayrıca sattığı 2 ürün olan skin changer ve sadece esp özelliğin olan legit ürünü de son update offsetlerine güncellemedi. Onu alanları da tokatladı. Feedback'e sürekli olumsuz yorum atıyorlar diye silmeyi bırakıp komple kanalı kilitledi.
Ürün çıkarıp satıyor sonra yayından kaldırıp yenisini getiriyor. Lifetime diye çıkardığı ürün 2 ay zor duruyor.
Son konuşmamız ve beni banladığı ticket. UNK değil yeni tracex'te val 5 problemi var diyorum bana bu unk değil diyor. Zaten ben de aynı şeyi söylüyorum bu unk değil new tracex.
4 farklı ürün denedik tracex emu, private, isolate ve perm spoofer. Sıra sıra ilerleyelim:
1- Isolate Internal
Oyunda bazı karakterleri alınca direkt crash atıyor. ESP'deki çoğu özellik çalışmıyor, sova drone'u açınca crash atıyor. Gibi bir çok saçma sorunu var, crosshair özelliği bile çalışmıyor. Ticket açıp sorunları bildirdik sürekli 1-2 gün diyor devamı gelmiyor.
2- Perm spoofer
Tüm adımları doğru yapsanız bile sadece delaya düşürüyor ranked girince hile açmasanız bile 24 saat içince VAN 5 yiyiyorsunuz.
3- Tracex emulator
UNK'yi kötü olduğu için satmayı bıraktığı söyleyen bu arkadaşın yeni çıkardığı emu tracex, aim açmayıp rage atmadığınız halde VAN 5 atıyor. UNK VAN 102 atıyor diye kötülüyordu kendi emusu direkt VAN 5 yiyiyor.
Tüm bu sorunları bildirdim ilk başta çözeriz ederiz diyordu sürekli geçiştirmeye devam ettikçe agserifleşti. En son tracex kullandık onda da VAN 5 atıyor sadece esp açınca bile. Sonuç ise beni serverdan banladı, ticket botu saolsun konuşmanın yedeğini dm'den atıyorda elimizde kanıt var.
Ayrıca sattığı 2 ürün olan skin changer ve sadece esp özelliğin olan legit ürünü de son update offsetlerine güncellemedi. Onu alanları da tokatladı. Feedback'e sürekli olumsuz yorum atıyorlar diye silmeyi bırakıp komple kanalı kilitledi.
Ürün çıkarıp satıyor sonra yayından kaldırıp yenisini getiriyor. Lifetime diye çıkardığı ürün 2 ay zor duruyor.
Son konuşmamız ve beni banladığı ticket. UNK değil yeni tracex'te val 5 problemi var diyorum bana bu unk değil diyor. Zaten ben de aynı şeyi söylüyorum bu unk değil new tracex.
Burası sadece cg özel şikayet alanı değil. Alacak türk varsa google'da üstte çıksın diye açtımniye şikayet açıyon oglum konusu bile yok adamın müşteri kitlesi cheatglobalden daha büyük aq
o zaman site inceleme kategorisine açıcaksın hocam burası şikayet kısmıBurası sadece cg özel şikayet alanı değil amk. Alacak türk varsa google'da üstte çıksın diye açtım
Kategori yanlışsa modlar taşır dostumo zaman site inceleme kategorisine açıcaksın hocam burası şikayet kısmı
4 farklı ürün denedik tracex emu, private, isolate ve perm spoofer. Sıra sıra ilerleyelim:
1- Isolate Internal
Oyunda bazı karakterleri alınca direkt crash atıyor. ESP'deki çoğu özellik çalışmıyor, sova drone'u açınca crash atıyor. Gibi bir çok saçma sorunu var, crosshair özelliği bile çalışmıyor. Ticket açıp sorunları bildirdik sürekli 1-2 gün diyor devamı gelmiyor.
2- Perm spoofer
Tüm adımları doğru yapsanız bile sadece delaya düşürüyor ranked girince hile açmasanız bile 24 saat içince VAN 5 yiyiyorsunuz.
3- Tracex emulator
UNK'yi kötü olduğu için satmayı bıraktığı söyleyen bu arkadaşın yeni çıkardığı emu tracex, aim açmayıp rage atmadığınız halde VAN 5 atıyor. UNK VAN 102 atıyor diye kötülüyordu kendi emusu direkt VAN 5 yiyiyor.
Tüm bu sorunları bildirdim ilk başta çözeriz ederiz diyordu sürekli geçiştirmeye devam ettikçe agserifleşti. En son tracex kullandık onda da VAN 5 atıyor sadece esp açınca bile. Sonuç ise beni serverdan banladı, ticket botu saolsun konuşmanın yedeğini dm'den atıyorda elimizde kanıt var.
Ayrıca sattığı 2 ürün olan skin changer ve sadece esp özelliğin olan legit ürünün offsetlerini de güncellemiyor. Onu alanları da tokatladı. Feedback'e sürekli olumsuz yorum atıyorlar diye silmeyi bırakıp komple kanalı kilitledi.
Ürün çıkarıp satıyor sonra yayından kaldırıp yenisini getiriyor. Lifetime diye çıkardığı ürün 2 ay zor duruyor.
Son konuşmamız ve beni banladığı ticket. UNK değil yeni tracex'te val 5 problemi var diyorum bana bu unk değil diyor. Zaten ben de aynı şeyi söylüyorum bu unk değil new tracex.
Attığım ss'ler var soruna dair fakat ticket geçmişinde gözükmüyor.
maşallah ortalıgın amınakoymuşlar shield kalk kralın geldi sinyalleri geliyorTrust pilot'ta da bir sürü benzer şikayet var daha önce görsem almazdım
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
@Pupstamaşallah ortalıgın amınakoymuşlar shield kalk kralın geldi sinyalleri geliyor