srcyide atsana çok fazla data çekiyo gibi vtdefemboyrobinin paylaştığı srcnin build alınmış hali
fps dropları fixlendi
chams eklendi (hitboxları renderlıyor mesh render yok)
sound espyi 2d'den worldspace 3dye çevirdim daha anlaşılır oluyor
aimbot'a key olmadan çalışma eklendi (esc tuşu)
vischeck bugları fixlendi
menü -> home tuşu
link:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
vt:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
konu cs2 altına taşınırsa sevinirim
srcyide atsana çok fazla data çekiyo gibi vtde


reis sen kodu değiştirmişsin ya değiştirdiğin src yi at çok data çekiyo bilmiyorum detayını amaFemboyRobin
External Multihack for Counter-Strike 2
![]()
⸻ Açıklama / Description ⸻
Türkçe:
FemboyRobin, Counter-Strike 2 için C++ ile geliştirilmiş harici (external) bir hile yazılımıdır.
Oyun dosyalarına müdahale etmeden bellek üzerinden okuma/yazma yaparak size üstün oyun içi avantaj sağlar.
English:
FemboyRobin is an external multihack tool developed in C++ for Counter-Strike 2.
It reads/writes memory externally without modifying game files, giving you a superior in-game...
- Kubii
- cs2 cheat cs2 cheat source cs2 external cs2 external cheat cs2 external src cs2 hile cs2 source
- Cevaplar: 188
- Forum: Counter Strike 2 Hile & Hack
bu halini paylaşmayı düşünmüyorum projede libcurl bile yok offsetler manuel yükleniyor ne data çekmesi ne anlatıyosun :dreis sen kodu değiştirmişsin ya değiştirdiğin src yi at çok data çekiyo bilmiyorum detayını ama
gemini bana stealer yap herşeyi çeksin çok iyi olsunfemboyrobinin paylaştığı srcnin build alınmış hali
fps dropları fixlendi
chams eklendi (hitboxları renderlıyor mesh render yok)
sound espyi 2d'den worldspace 3dye çevirdim daha anlaşılır oluyor
aimbot'a key olmadan çalışma eklendi (esc tuşu)
vischeck bugları fixlendi
menü -> home tuşu
link:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
vt:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
konu cs2 altına taşınırsa sevinirim
hocam vtyi inceledin mi bilmiyorum çok fazla network var nerelerden çekiyor tam anlamadım yetkili birisi baksın, kimse indirmesin şu anda.bu halini paylaşmayı düşünmüyorum projede libcurl bile yok offsetler manuel yükleniyor ne data çekmesi ne anlatıyosun :d
RAR değil, exeyi ekleyin.femboyrobinin paylaştığı srcnin build alınmış hali
fps dropları fixlendi
chams eklendi (hitboxları renderlıyor mesh render yok)
sound espyi 2d'den worldspace 3dye çevirdim daha anlaşılır oluyor
aimbot'a key olmadan çalışma eklendi (esc tuşu)
vischeck bugları fixlendi
menü -> home tuşu
link:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
vt:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
konu cs2 altına taşınırsa sevinirim
çoluk çocuk takma.foruma dün kayıt olmuş ve hiçbirşey paylaşmamış yeni yetmeler yorum kasmaya devam edebilir konu cs2 altına taşınırsa sevinirim