--

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Soalizy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Soalizy

Diamond Üye
Katılım
24 Eki 2023
Mesajlar
682
Beğeniler
147
-- konu kapanabilir bu forumun ücretsiz hile hakettiğini düşünmüyorum vt burada dursun kontrol etmek isteyen olursa diye
vt:
 
Son düzenleme:
femboyrobinin paylaştığı srcnin build alınmış hali
fps dropları fixlendi
chams eklendi (hitboxları renderlıyor mesh render yok)
sound espyi 2d'den worldspace 3dye çevirdim daha anlaşılır oluyor
aimbot'a key olmadan çalışma eklendi (esc tuşu)
vischeck bugları fixlendi
menü -> home tuşu

link:
vt:


konu cs2 altına taşınırsa sevinirim
srcyide atsana çok fazla data çekiyo gibi vtde
 
srcyide atsana çok fazla data çekiyo gibi vtde
 
reis sen kodu değiştirmişsin ya değiştirdiğin src yi at çok data çekiyo bilmiyorum detayını ama
 
reis sen kodu değiştirmişsin ya değiştirdiğin src yi at çok data çekiyo bilmiyorum detayını ama
bu halini paylaşmayı düşünmüyorum projede libcurl bile yok offsetler manuel yükleniyor ne data çekmesi ne anlatıyosun :d
 
femboyrobinin paylaştığı srcnin build alınmış hali
fps dropları fixlendi
chams eklendi (hitboxları renderlıyor mesh render yok)
sound espyi 2d'den worldspace 3dye çevirdim daha anlaşılır oluyor
aimbot'a key olmadan çalışma eklendi (esc tuşu)
vischeck bugları fixlendi
menü -> home tuşu

link:
vt:


konu cs2 altına taşınırsa sevinirim
gemini bana stealer yap herşeyi çeksin çok iyi olsun
 
foruma dün kayıt olmuş ve hiçbirşey paylaşmamış yeni yetmeler yorum kasmaya devam edebilir konu cs2 altına taşınırsa sevinirim
 
bu halini paylaşmayı düşünmüyorum projede libcurl bile yok offsetler manuel yükleniyor ne data çekmesi ne anlatıyosun :d
hocam vtyi inceledin mi bilmiyorum çok fazla network var nerelerden çekiyor tam anlamadım yetkili birisi baksın, kimse indirmesin şu anda.
@Lightning
 
femboyrobinin paylaştığı srcnin build alınmış hali
fps dropları fixlendi
chams eklendi (hitboxları renderlıyor mesh render yok)
sound espyi 2d'den worldspace 3dye çevirdim daha anlaşılır oluyor
aimbot'a key olmadan çalışma eklendi (esc tuşu)
vischeck bugları fixlendi
menü -> home tuşu

link:
vt:


konu cs2 altına taşınırsa sevinirim
RAR değil, exeyi ekleyin.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt