beğenmedim kötü olmuş eline sağlıkPiyasada türeyen public sourcelar sonucu 20 yi aşkın private adı altında insanların hile sattıgını gördük bunun üzerine insanları bilgilendirmek amacıyla bu konu açılmıştır ve tamamen objektif yorum yapılmıştır iyi forumlar
Alınmaması Gerekenler
EyeCore -> Paste menü kullanıyorlar, developerları Cursor’dan bir şeyler deniyor. Yine detect bir hile.
Clown -> Runner adminlerinin adlı arkadaşın Yeni bir sc4m projesi. İlk başta XRC source ile başlayıp sonradan sadece menüsünü değiştiren paster. Kötü bile sonuçlarda detect olarak gözüküyor, feedback falan inanmayın.
Silence -> Kendileri de paster olmakla birlikte public source kullanıp 2. monitor özelliği ekleyip DMA hile gibi gösterip insanların gözünü boyayan detect bir hiledir, tavsiye etmem.
2. monitor özelliği demek detect değil demek değildir.
ScoreX -> KeyAuth’lu strafe makrosundan sonra MWBase pasteleyip offset dinlemeye çalışan, heyecanına yenik düşen bir kardeşimiz. Yine de kendisinin listede barınmasından dolayı teşekkürlerimizi sunar, strafe hayatında başarılar dileriz.
Undetect -> Ares295 adlı arkadaşın 40. kez hile çıkarmayı deneyişi. Kendisi şu an bir şeyler deniyor ama detect diye duyumlar geldi, bu yüzden bu listede bulunmasına karar verdik.
Target -> Çıktığı günden beri bakımda olan sc4m projesi. Yeni ImGui’ye geçmişler sanırsam, free Fortnite karakteri ile gözleri boyayan şahane bir menüleri var ama bu, detect olmadığını değiştirmez. Çıktığı ilk hafta Akachu denen arkadaş detectledi.
XacPriv -> Akey adlı arkadaşın aynı menü ile 5 tane farklı hile çıkardığı hilelerden biri. Bu arkadaşın sadece XAC değil, 5 tane sc4m projesi var; Solite gibi gibi, unuttum. YouTube’da araştırırsanız aynı menüye sahip 5 farklı hile bulabilirsiniz. Detect ve scamdir.
VioneX -> Başta XRC pasteleyip sonra MajDev’den BIOS kiralayıp, ardından sistem üzerinden açık arayıp ve paralarını ödemediklerini duydum. Şu an kendi BP’lerini yapmaya çalışıyorlar sanırsam ama son duyumlarıma göre detectler. Bu yüzden bu listede olmaları gerektiğini düşündüm ama aynı çaba ile devam ederlerse iyi yere varacaklarına inanıyorum.
Alınması Gerekenler
CFX Sense -> Türkiye’de olmayan özellikleri yurt dışından bakıp hilelerine ekliyorlar, bu çok güzel bir şey. Çıktığı günden beri haklarında asılsız duyumlar hariç kötü bir duyum almadım. Kendilerini tebrik ederim, başarılarının devamını dilerim.
MWbyte -> Kendileri şu an düzenli olarak güncelleme getiren bir proje ve Türkiye’ye BIOS injector sistemini getiren projedir. Şu anda şık, sade bir ImGui kullanıyorlar ve çok fazla user’ı olmasına rağmen herhangi bir detect duyumu almadım. Kendileri 0 iz, 0 l0g silme politikası ile ilerliyorlar. Kendilerini tebrik eder, başarılarının devamını sunarız.
Neura -> Kendileri yeni bir hile. Çıktığı günden bu yana herhangi bir detect duyumu almadım ve proje sahipleri her gün yeni bir güncelleme getiriyorlar. Fileless, dosyasız inject yapıyorlar. Echo, Napse, herhangi bir scanner’da şu ana kadar duyduğuma göre bir sorun yok. Başarılarının devamını dileriz.
Weantex -> Yaklaşık 5 aydır piyasada olan bir hile. Çıktığı günden bu yana herhangi bir detect duyumu almadım ve herhangi bir yetkilileri yok. Hilenin sahibi tek tek müşterilerle özel ilgileniyor. İlk başta DLL bypass olarak çıkış yaptı, Echo ve Napse’de bir sorun yaşamadılar. 1 hafta önce BIOS üzerinden dosyasız inject sistemine geçtiler ve hâlen bir sorun görmedim. Başarılarının devamını diliyorum.
NeverMiss -> Kendileri yaklaşık 1 hafta önce çıkış yaptı ve ilk duyumlarıma göre Echo, Napse gibi scannerlardan temiz bir şekilde geçiyor. Şık bir ImGui’leri var, tasarımsal olarak güzel. Kendileri fileless BIOS kullanıyorlar diye biliyorum. Başarılarının devamını dilerim, daha yeni bir proje, umarım böyle ilerlemeye devam ederler.
Forte -> Kendileri uzun bir sürenin ardından bakımdan çıktı. İlk çıktığı günlerde sorun yoktu fakat belli bir süre sonra Napse detections eklediler. Ancak Avagado bey bunun da üstesinden gelip kendilerini UD’ye çıkarmayı başardı ve şu an bir sorun görünmüyor. Kendilerini tebrik ederiz, başarılarının devamını dileriz.
FinalWave -> MWBYTE menüsüyle beraber çıkışını yapmış ancak özgün bir menüsü olmamasına rağmen projelerini başarılı bir şekilde UD olarak devam ettirmiştir. Bunun dışında pek bir bilgi bulunmamaktadır ancak kullanıcılarından çoğunlukla iyi yorumlar gelmektedir
External hilede nasıl global yiyebilirsin dostum 2 konuma da aynısını yazmışsınMwbyte İyi Demişsinde Nasıl Olduysa Global Yedim
bende demişim nasıl olduysa yazmısım zaten ya başka hilede açmadım fivemdeExternal hilede nasıl global yiyebilirsin dostum 2 konuma da aynısını yazmışsın
Merhaba, farklı bir sebepten yemiş olma olasılığınız çok yüksek.bende demişim nasıl olduysa yazmısım zaten ya başka hilede açmadım fivemde
Merhaba, riskli olan nedir tam olarak?Kanka bu bios injector olayı ban yedirmese bile güvenlik riski var bence
dostum sagol bu sırlama çok işime yaricakPiyasada türeyen public sourcelar sonucu 20 yi aşkın private adı altında insanların hile sattıgını gördük bunun üzerine insanları bilgilendirmek amacıyla bu konu açılmıştır ve tamamen objektif yorum yapılmıştır iyi forumlar
Alınmaması Gerekenler
EyeCore -> Paste menü kullanıyorlar, developerları Cursor’dan bir şeyler deniyor. Yine detect bir hile.
Clown -> Runner adminlerinin Yeni bir sc4m projesi. İlk başta XRC source ile başlayıp sonradan sadece menüsünü değiştiren paster. Kötü bile sonuçlarda detect olarak gözüküyor, feedback falan inanmayın.
Silence -> Kendileri de paster olmakla birlikte public source kullanıp 2. monitor özelliği ekleyip DMA hile gibi gösterip insanların gözünü boyayan detect bir hiledir, tavsiye etmem.
2. monitor özelliği demek detect değil demek değildir.
ScoreX -> KeyAuth’lu strafe makrosundan sonra MWBase pasteleyip offset dinlemeye çalışan, heyecanına yenik düşen bir kardeşimiz. Yine de kendisinin listede barınmasından dolayı teşekkürlerimizi sunar, strafe hayatında başarılar dileriz.
Undetect -> Ares295 adlı arkadaşın 40. kez hile çıkarmayı deneyişi. Kendisi şu an bir şeyler deniyor ama detect diye duyumlar geldi, bu yüzden bu listede bulunmasına karar verdik.
Target -> Çıktığı günden beri bakımda olan sc4m projesi. Yeni ImGui’ye geçmişler sanırsam, free Fortnite karakteri ile gözleri boyayan şahane bir menüleri var ama bu, detect olmadığını değiştirmez. Çıktığı ilk hafta Akachu denen arkadaş detectledi.
XacPriv -> Akey adlı arkadaşın aynı menü ile 5 tane farklı hile çıkardığı hilelerden biri. Bu arkadaşın sadece XAC değil, 5 tane sc4m projesi var; Solite gibi gibi, unuttum. YouTube’da araştırırsanız aynı menüye sahip 5 farklı hile bulabilirsiniz. Detect ve scamdir.
VioneX -> Başta XRC pasteleyip sonra MajDev’den BIOS kiralayıp, ardından sistem üzerinden açık arayıp ve paralarını ödemediklerini duydum. Şu an kendi BP’lerini yapmaya çalışıyorlar sanırsam ama son duyumlarıma göre detectler. Bu yüzden bu listede olmaları gerektiğini düşündüm ama aynı çaba ile devam ederlerse iyi yere varacaklarına inanıyorum.
Alınması Gerekenler
CFX Sense -> Türkiye’de olmayan özellikleri yurt dışından bakıp hilelerine ekliyorlar, bu çok güzel bir şey. Çıktığı günden beri haklarında asılsız duyumlar hariç kötü bir duyum almadım. Kendilerini tebrik ederim, başarılarının devamını dilerim.
MWbyte -> Kendileri şu an düzenli olarak güncelleme getiren bir proje ve Türkiye’ye BIOS injector sistemini getiren projedir. Şu anda şık, sade bir ImGui kullanıyorlar ve çok fazla user’ı olmasına rağmen herhangi bir detect duyumu almadım. Kendileri 0 iz, 0 l0g silme politikası ile ilerliyorlar. Kendilerini tebrik eder, başarılarının devamını sunarız.
Neura -> Kendileri yeni bir hile. Çıktığı günden bu yana herhangi bir detect duyumu almadım ve proje sahipleri her gün yeni bir güncelleme getiriyorlar. Fileless, dosyasız inject yapıyorlar. Echo, Napse, herhangi bir scanner’da şu ana kadar duyduğuma göre bir sorun yok. Başarılarının devamını dileriz.
Weantex -> Yaklaşık 5 aydır piyasada olan bir hile. Çıktığı günden bu yana herhangi bir detect duyumu almadım ve herhangi bir yetkilileri yok. Hilenin sahibi tek tek müşterilerle özel ilgileniyor. İlk başta DLL bypass olarak çıkış yaptı, Echo ve Napse’de bir sorun yaşamadılar. 1 hafta önce BIOS üzerinden dosyasız inject sistemine geçtiler ve hâlen bir sorun görmedim. Başarılarının devamını diliyorum.
NeverMiss -> Kendileri yaklaşık 1 hafta önce çıkış yaptı ve ilk duyumlarıma göre Echo, Napse gibi scannerlardan temiz bir şekilde geçiyor. Şık bir ImGui’leri var, tasarımsal olarak güzel. Kendileri fileless BIOS kullanıyorlar diye biliyorum. Başarılarının devamını dilerim, daha yeni bir proje, umarım böyle ilerlemeye devam ederler.
Forte -> Kendileri uzun bir sürenin ardından bakımdan çıktı. İlk çıktığı günlerde sorun yoktu fakat belli bir süre sonra Napse detections eklediler. Ancak Avagado bey bunun da üstesinden gelip kendilerini UD’ye çıkarmayı başardı ve şu an bir sorun görünmüyor. Kendilerini tebrik ederiz, başarılarının devamını dileriz.
FinalWave -> MWBYTE menüsüyle beraber çıkışını yapmış ancak özgün bir menüsü olmamasına rağmen projelerini başarılı bir şekilde UD olarak devam ettirmiştir. Bunun dışında pek bir bilgi bulunmamaktadır ancak kullanıcılarından çoğunlukla iyi yorumlar gelmektedir
Eğer güvendiğin yapımcıdan kurulum yaptırıyorsan hiçbir sorun yaşamazsın (Forte,mwbyte,nevermisscfxsense vs.)Kanka bu bios injector olayı ban yedirmese bile güvenlik riski var bence