//

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Axdeshh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Piyasada türeyen public sourcelar sonucu 20 yi aşkın private adı altında insanların hile sattıgını gördük bunun üzerine insanları bilgilendirmek amacıyla bu konu açılmıştır ve tamamen objektif yorum yapılmıştır iyi forumlar

Alınmaması Gerekenler

EyeCore -> Paste menü kullanıyorlar, developerları Cursor’dan bir şeyler deniyor. Yine detect bir hile.

Clown -> Runner adminlerinin Yeni bir sc4m projesi. İlk başta XRC source ile başlayıp sonradan sadece menüsünü değiştiren paster. Kötü bile sonuçlarda detect olarak gözüküyor, feedback falan inanmayın.

Silence -> Kendileri de paster olmakla birlikte public source kullanıp 2. monitor özelliği ekleyip DMA hile gibi gösterip insanların gözünü boyayan detect bir hiledir, tavsiye etmem.
2. monitor özelliği demek detect değil demek değildir.

ScoreX -> KeyAuth’lu strafe makrosundan sonra MWBase pasteleyip offset dinlemeye çalışan, heyecanına yenik düşen bir kardeşimiz. Yine de kendisinin listede barınmasından dolayı teşekkürlerimizi sunar, strafe hayatında başarılar dileriz.

Undetect -> Ares295 adlı arkadaşın 40. kez hile çıkarmayı deneyişi. Kendisi şu an bir şeyler deniyor ama detect diye duyumlar geldi, bu yüzden bu listede bulunmasına karar verdik.

Target -> Çıktığı günden beri bakımda olan sc4m projesi. Yeni ImGui’ye geçmişler sanırsam, free Fortnite karakteri ile gözleri boyayan şahane bir menüleri var ama bu, detect olmadığını değiştirmez. Çıktığı ilk hafta Akachu denen arkadaş detectledi.

XacPriv -> Akey adlı arkadaşın aynı menü ile 5 tane farklı hile çıkardığı hilelerden biri. Bu arkadaşın sadece XAC değil, 5 tane sc4m projesi var; Solite gibi gibi, unuttum. YouTube’da araştırırsanız aynı menüye sahip 5 farklı hile bulabilirsiniz. Detect ve scamdir.


VioneX -> Başta XRC pasteleyip sonra MajDev’den BIOS kiralayıp, ardından sistem üzerinden açık arayıp ve paralarını ödemediklerini duydum. Şu an kendi BP’lerini yapmaya çalışıyorlar sanırsam ama son duyumlarıma göre detectler. Bu yüzden bu listede olmaları gerektiğini düşündüm ama aynı çaba ile devam ederlerse iyi yere varacaklarına inanıyorum.

Alınması Gerekenler

CFX Sense -> Türkiye’de olmayan özellikleri yurt dışından bakıp hilelerine ekliyorlar, bu çok güzel bir şey. Çıktığı günden beri haklarında asılsız duyumlar hariç kötü bir duyum almadım. Kendilerini tebrik ederim, başarılarının devamını dilerim.


MWbyte -> Kendileri şu an düzenli olarak güncelleme getiren bir proje ve Türkiye’ye BIOS injector sistemini getiren projedir. Şu anda şık, sade bir ImGui kullanıyorlar ve çok fazla user’ı olmasına rağmen herhangi bir detect duyumu almadım. Kendileri 0 iz, 0 l0g silme politikası ile ilerliyorlar. Kendilerini tebrik eder, başarılarının devamını sunarız.

Neura -> Kendileri yeni bir hile. Çıktığı günden bu yana herhangi bir detect duyumu almadım ve proje sahipleri her gün yeni bir güncelleme getiriyorlar. Fileless, dosyasız inject yapıyorlar. Echo, Napse, herhangi bir scanner’da şu ana kadar duyduğuma göre bir sorun yok. Başarılarının devamını dileriz.

Weantex -> Yaklaşık 5 aydır piyasada olan bir hile. Çıktığı günden bu yana herhangi bir detect duyumu almadım ve herhangi bir yetkilileri yok. Hilenin sahibi tek tek müşterilerle özel ilgileniyor. İlk başta DLL bypass olarak çıkış yaptı, Echo ve Napse’de bir sorun yaşamadılar. 1 hafta önce BIOS üzerinden dosyasız inject sistemine geçtiler ve hâlen bir sorun görmedim. Başarılarının devamını diliyorum.

NeverMiss -> Kendileri yaklaşık 1 hafta önce çıkış yaptı ve ilk duyumlarıma göre Echo, Napse gibi scannerlardan temiz bir şekilde geçiyor. Şık bir ImGui’leri var, tasarımsal olarak güzel. Kendileri fileless BIOS kullanıyorlar diye biliyorum. Başarılarının devamını dilerim, daha yeni bir proje, umarım böyle ilerlemeye devam ederler.


Forte -> Kendileri uzun bir sürenin ardından bakımdan çıktı. İlk çıktığı günlerde sorun yoktu fakat belli bir süre sonra Napse detections eklediler. Ancak Avagado bey bunun da üstesinden gelip kendilerini UD’ye çıkarmayı başardı ve şu an bir sorun görünmüyor. Kendilerini tebrik ederiz, başarılarının devamını dileriz.
FinalWave -> MWBYTE menüsüyle beraber çıkışını yapmış ancak özgün bir menüsü olmamasına rağmen projelerini başarılı bir şekilde UD olarak devam ettirmiştir. Bunun dışında pek bir bilgi bulunmamaktadır ancak kullanıcılarından çoğunlukla iyi yorumlar gelmektedir



Güncelleme(16.12.2025) MWBYTE Şuanda DETECT durumda
şuan v2 sürümüne geçmiş bulunmaktayız full stabilite ve yeni tr de olmayan özellikler getirdik, ileriki zamanda 2. bir değerlendirme beklemekteyiz, önerilen kısımda bizide bulundurduğunuz ve değerlendirme yaptığınız için teşekkürler.
 
şuan v2 sürümüne geçmiş bulunmaktayız full stabilite ve yeni tr de olmayan özellikler getirdik, ileriki zamanda 2. bir değerlendirme beklemekteyiz, önerilen kısımda bizide bulundurduğunuz ve değerlendirme yaptığınız için teşekkürler.
reis sen kimsin
 
vionex alinmamasi gerekenlerde oyle mi XD

MwByte Vionex tarafindan detect olmadi mi ya o duyumlari almadin mi?
Lütfen "Konunun" kimseyi karalamak/kötülemek veya üstün göstermek amaçlı olmadığını bir çok kişiden alınan fikirlerle hazırlandığını unutmayınız iyi forumlar ve iyi satışlar dilerim.
 
Mw ve VioneX arasında anlaşmaya varıldı şuan aralarında bi sorun yok. WeanteX 5 aydır UD'liğini koruyor vaziyette hile'nin sahibi olarak her müşteriyle özel olarak ilgilendiğim doğrudur bu ilgi ve çaba sayesinde UD kaldığımızı belirtmek isterim. Operasyon kurbanı olan kullanıcılar RAGE oynayışlar sergileyip kendilerini ifşa etme sonucu operasyon yemişlerdir ve bu tarz banlar bizim sorumlulugumuzda değildir satış yaparken her kullanıcıya nasıl kullanmaları gerektiğini ve aksi davranış sergilerlese ban durumu gerçekleşirse bizim sorumlulugumuzda olmadıgını ve kullanıcı hatası oldugunu bildiriyoruz. Herkese iyi satışlar diliyorum.
vionex daha yeni yeni kendi sistemlerine geçti o yüzden arkadaş biraz önceden konuşmuş ancak yinede listedeki weantex ve neura alınmaması gerekenlerde olmalı weantex alan bir arkadaşım md operasyonunda patladı ve bende neura nın sisteminden memun kalmadım kontrolde napsede birşey çıktı ve ticket açtığımda sorunun benle alakalı olduğunu söylediler ama ben daha 2 gün önce format atmıştım birde galiba neura nevermiss weantex ve mwbyte aynı sistemi kullanıyor sistemin güvenilirliği şüpheli kullananlardan napse ve masonjack kontrolünde patladığını duydum kullananlar daha fazla bilgi vermek isterse lütfen mesajıma cevap yazsın
 
Hangisini tavsiye edersiniz fivem için fiyat önemli değil sağlam olsun yeter.
 
Piyasada türeyen public sourcelar sonucu 20 yi aşkın private adı altında insanların hile sattıgını gördük bunun üzerine insanları bilgilendirmek amacıyla bu konu açılmıştır ve tamamen objektif yorum yapılmıştır iyi forumlar

Alınmaması Gerekenler

EyeCore -> Paste menü kullanıyorlar, developerları Cursor’dan bir şeyler deniyor. Yine detect bir hile.

Clown -> Runner adminlerinin Yeni bir sc4m projesi. İlk başta XRC source ile başlayıp sonradan sadece menüsünü değiştiren paster. Kötü bile sonuçlarda detect olarak gözüküyor, feedback falan inanmayın.

Silence -> Kendileri de paster olmakla birlikte public source kullanıp 2. monitor özelliği ekleyip DMA hile gibi gösterip insanların gözünü boyayan detect bir hiledir, tavsiye etmem.
2. monitor özelliği demek detect değil demek değildir.

ScoreX -> KeyAuth’lu strafe makrosundan sonra MWBase pasteleyip offset dinlemeye çalışan, heyecanına yenik düşen bir kardeşimiz. Yine de kendisinin listede barınmasından dolayı teşekkürlerimizi sunar, strafe hayatında başarılar dileriz.

Undetect -> Ares295 adlı arkadaşın 40. kez hile çıkarmayı deneyişi. Kendisi şu an bir şeyler deniyor ama detect diye duyumlar geldi, bu yüzden bu listede bulunmasına karar verdik.

Target -> Çıktığı günden beri bakımda olan sc4m projesi. Yeni ImGui’ye geçmişler sanırsam, free Fortnite karakteri ile gözleri boyayan şahane bir menüleri var ama bu, detect olmadığını değiştirmez. Çıktığı ilk hafta Akachu denen arkadaş detectledi.

XacPriv -> Akey adlı arkadaşın aynı menü ile 5 tane farklı hile çıkardığı hilelerden biri. Bu arkadaşın sadece XAC değil, 5 tane sc4m projesi var; Solite gibi gibi, unuttum. YouTube’da araştırırsanız aynı menüye sahip 5 farklı hile bulabilirsiniz. Detect ve scamdir.


VioneX -> Başta XRC pasteleyip sonra MajDev’den BIOS kiralayıp, ardından sistem üzerinden açık arayıp ve paralarını ödemediklerini duydum. Şu an kendi BP’lerini yapmaya çalışıyorlar sanırsam ama son duyumlarıma göre detectler. Bu yüzden bu listede olmaları gerektiğini düşündüm ama aynı çaba ile devam ederlerse iyi yere varacaklarına inanıyorum.

Alınması Gerekenler

CFX Sense -> Türkiye’de olmayan özellikleri yurt dışından bakıp hilelerine ekliyorlar, bu çok güzel bir şey. Çıktığı günden beri haklarında asılsız duyumlar hariç kötü bir duyum almadım. Kendilerini tebrik ederim, başarılarının devamını dilerim.


MWbyte -> Kendileri şu an düzenli olarak güncelleme getiren bir proje ve Türkiye’ye BIOS injector sistemini getiren projedir. Şu anda şık, sade bir ImGui kullanıyorlar ve çok fazla user’ı olmasına rağmen herhangi bir detect duyumu almadım. Kendileri 0 iz, 0 l0g silme politikası ile ilerliyorlar. Kendilerini tebrik eder, başarılarının devamını sunarız.

Neura -> Kendileri yeni bir hile. Çıktığı günden bu yana herhangi bir detect duyumu almadım ve proje sahipleri her gün yeni bir güncelleme getiriyorlar. Fileless, dosyasız inject yapıyorlar. Echo, Napse, herhangi bir scanner’da şu ana kadar duyduğuma göre bir sorun yok. Başarılarının devamını dileriz.

Weantex -> Yaklaşık 5 aydır piyasada olan bir hile. Çıktığı günden bu yana herhangi bir detect duyumu almadım ve herhangi bir yetkilileri yok. Hilenin sahibi tek tek müşterilerle özel ilgileniyor. İlk başta DLL bypass olarak çıkış yaptı, Echo ve Napse’de bir sorun yaşamadılar. 1 hafta önce BIOS üzerinden dosyasız inject sistemine geçtiler ve hâlen bir sorun görmedim. Başarılarının devamını diliyorum.

NeverMiss -> Kendileri yaklaşık 1 hafta önce çıkış yaptı ve ilk duyumlarıma göre Echo, Napse gibi scannerlardan temiz bir şekilde geçiyor. Şık bir ImGui’leri var, tasarımsal olarak güzel. Kendileri fileless BIOS kullanıyorlar diye biliyorum. Başarılarının devamını dilerim, daha yeni bir proje, umarım böyle ilerlemeye devam ederler.


Forte -> Kendileri uzun bir sürenin ardından bakımdan çıktı. İlk çıktığı günlerde sorun yoktu fakat belli bir süre sonra Napse detections eklediler. Ancak Avagado bey bunun da üstesinden gelip kendilerini UD’ye çıkarmayı başardı ve şu an bir sorun görünmüyor. Kendilerini tebrik ederiz, başarılarının devamını dileriz.
FinalWave -> MWBYTE menüsüyle beraber çıkışını yapmış ancak özgün bir menüsü olmamasına rağmen projelerini başarılı bir şekilde UD olarak devam ettirmiştir. Bunun dışında pek bir bilgi bulunmamaktadır ancak kullanıcılarından çoğunlukla iyi yorumlar gelmektedir



Güncelleme(16.12.2025) MWBYTE Şuanda DETECT durumda
weantex
Piyasada türeyen public sourcelar sonucu 20 yi aşkın private adı altında insanların hile sattıgını gördük bunun üzerine insanları bilgilendirmek amacıyla bu konu açılmıştır ve tamamen objektif yorum yapılmıştır iyi forumlar

Alınmaması Gerekenler

EyeCore -> Paste menü kullanıyorlar, developerları Cursor’dan bir şeyler deniyor. Yine detect bir hile.

Clown -> Runner adminlerinin Yeni bir sc4m projesi. İlk başta XRC source ile başlayıp sonradan sadece menüsünü değiştiren paster. Kötü bile sonuçlarda detect olarak gözüküyor, feedback falan inanmayın.

Silence -> Kendileri de paster olmakla birlikte public source kullanıp 2. monitor özelliği ekleyip DMA hile gibi gösterip insanların gözünü boyayan detect bir hiledir, tavsiye etmem.
2. monitor özelliği demek detect değil demek değildir.

ScoreX -> KeyAuth’lu strafe makrosundan sonra MWBase pasteleyip offset dinlemeye çalışan, heyecanına yenik düşen bir kardeşimiz. Yine de kendisinin listede barınmasından dolayı teşekkürlerimizi sunar, strafe hayatında başarılar dileriz.

Undetect -> Ares295 adlı arkadaşın 40. kez hile çıkarmayı deneyişi. Kendisi şu an bir şeyler deniyor ama detect diye duyumlar geldi, bu yüzden bu listede bulunmasına karar verdik.

Target -> Çıktığı günden beri bakımda olan sc4m projesi. Yeni ImGui’ye geçmişler sanırsam, free Fortnite karakteri ile gözleri boyayan şahane bir menüleri var ama bu, detect olmadığını değiştirmez. Çıktığı ilk hafta Akachu denen arkadaş detectledi.

XacPriv -> Akey adlı arkadaşın aynı menü ile 5 tane farklı hile çıkardığı hilelerden biri. Bu arkadaşın sadece XAC değil, 5 tane sc4m projesi var; Solite gibi gibi, unuttum. YouTube’da araştırırsanız aynı menüye sahip 5 farklı hile bulabilirsiniz. Detect ve scamdir.


VioneX -> Başta XRC pasteleyip sonra MajDev’den BIOS kiralayıp, ardından sistem üzerinden açık arayıp ve paralarını ödemediklerini duydum. Şu an kendi BP’lerini yapmaya çalışıyorlar sanırsam ama son duyumlarıma göre detectler. Bu yüzden bu listede olmaları gerektiğini düşündüm ama aynı çaba ile devam ederlerse iyi yere varacaklarına inanıyorum.

Alınması Gerekenler

CFX Sense -> Türkiye’de olmayan özellikleri yurt dışından bakıp hilelerine ekliyorlar, bu çok güzel bir şey. Çıktığı günden beri haklarında asılsız duyumlar hariç kötü bir duyum almadım. Kendilerini tebrik ederim, başarılarının devamını dilerim.


MWbyte -> Kendileri şu an düzenli olarak güncelleme getiren bir proje ve Türkiye’ye BIOS injector sistemini getiren projedir. Şu anda şık, sade bir ImGui kullanıyorlar ve çok fazla user’ı olmasına rağmen herhangi bir detect duyumu almadım. Kendileri 0 iz, 0 l0g silme politikası ile ilerliyorlar. Kendilerini tebrik eder, başarılarının devamını sunarız.

Neura -> Kendileri yeni bir hile. Çıktığı günden bu yana herhangi bir detect duyumu almadım ve proje sahipleri her gün yeni bir güncelleme getiriyorlar. Fileless, dosyasız inject yapıyorlar. Echo, Napse, herhangi bir scanner’da şu ana kadar duyduğuma göre bir sorun yok. Başarılarının devamını dileriz.

Weantex -> Yaklaşık 5 aydır piyasada olan bir hile. Çıktığı günden bu yana herhangi bir detect duyumu almadım ve herhangi bir yetkilileri yok. Hilenin sahibi tek tek müşterilerle özel ilgileniyor. İlk başta DLL bypass olarak çıkış yaptı, Echo ve Napse’de bir sorun yaşamadılar. 1 hafta önce BIOS üzerinden dosyasız inject sistemine geçtiler ve hâlen bir sorun görmedim. Başarılarının devamını diliyorum.

NeverMiss -> Kendileri yaklaşık 1 hafta önce çıkış yaptı ve ilk duyumlarıma göre Echo, Napse gibi scannerlardan temiz bir şekilde geçiyor. Şık bir ImGui’leri var, tasarımsal olarak güzel. Kendileri fileless BIOS kullanıyorlar diye biliyorum. Başarılarının devamını dilerim, daha yeni bir proje, umarım böyle ilerlemeye devam ederler.


Forte -> Kendileri uzun bir sürenin ardından bakımdan çıktı. İlk çıktığı günlerde sorun yoktu fakat belli bir süre sonra Napse detections eklediler. Ancak Avagado bey bunun da üstesinden gelip kendilerini UD’ye çıkarmayı başardı ve şu an bir sorun görünmüyor. Kendilerini tebrik ederiz, başarılarının devamını dileriz.
FinalWave -> MWBYTE menüsüyle beraber çıkışını yapmış ancak özgün bir menüsü olmamasına rağmen projelerini başarılı bir şekilde UD olarak devam ettirmiştir. Bunun dışında pek bir bilgi bulunmamaktadır ancak kullanıcılarından çoğunlukla iyi yorumlar gelmektedir



Güncelleme(16.12.2025) MWBYTE Şuanda DETECT duru
nevermiss alınır mı kullanam var mı yeni hile sıkıntı çıkarır mı
 
Mw ve VioneX arasında anlaşmaya varıldı şuan aralarında bi sorun yok. WeanteX 5 aydır UD'liğini koruyor vaziyette hile'nin sahibi olarak her müşteriyle özel olarak ilgilendiğim doğrudur bu ilgi ve çaba sayesinde UD kaldığımızı belirtmek isterim. Operasyon kurbanı olan kullanıcılar RAGE oynayışlar sergileyip kendilerini ifşa etme sonucu operasyon yemişlerdir ve bu tarz banlar bizim sorumlulugumuzda değildir satış yaparken her kullanıcıya nasıl kullanmaları gerektiğini ve aksi davranış sergilerlese ban durumu gerçekleşirse bizim sorumlulugumuzda olmadıgını ve kullanıcı hatası oldugunu bildiriyoruz. Herkese iyi satışlar diliyorum.
valla hocam kullanan dostum rage fln oynamıyordu düz oyuncuydu ve hile 5 aylık bile değil napsede patladı eleman oyun içinde çekildiğinde birşey çıkmasaydı banlamazlardı ki bende bir yazılım kullanıyorum ve aynı şekilde kontrole gittiğimde sorunsuz çıkıyorum

weantex

nevermiss alınır mı kullanam var mı yeni hile sıkıntı çıkarır mı
nevermiss evet yeni ama mwbyte sistemini kullanıyor ve sistemin güvenilirliği ortada daha ayın 16'sında patladı dediğim gibi mwbyte, neura, nevermiss, weantex bu hileler hepsi aynı sistemi kullanıyor yani max 2 hafta ömrü var diğer hileleri al cfxsense, forte,finalwave(finalwave hakkında pek bilgim yok denenebilir)
 
Böyle iddialarınızı ispatlarsanız bende size yardımcı olayım.

valla hocam kullanan dostum rage fln oynamıyordu düz oyuncuydu ve hile 5 aylık bile değil napsede patladı eleman oyun içinde çekildiğinde birşey çıkmasaydı banlamazlardı ki bende bir yazılım kullanıyorum ve aynı şekilde kontrole gittiğimde sorunsuz çıkıyorum

İddialarınızın arkasında iddianızı destekleyen bir unsur yok markamızı asılsız iddialarla karalamaya çalışıyorsanız lütfen bir kanıt sununuz.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt