CheatGlobal ayıbı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan nickyok
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nickyok

Platinum Üye
Katılım
26 Tem 2023
Mesajlar
149
Beğeniler
29
Cheatglobal yetkililerine sesleniyorum, 100. yılda pembe yazı harici hiçbir şey yapmadınız (100. yılı kutlayan pembe renkte yazılmış yazı) o zamanda konu açtık neden adam gibi tema yapmadınız dedik konuyu kapattınız, şu kadarcık detay ekleyemediniz 100. yılda ama yılbaşına gelince bir ay önceden hazılıklar baslamis :incredible:

hayır çok umrumda olduğundan söylemiyorum, sonuçta sizinde hitap ettiğiniz topluluk var ve %99 u türk, bunu biz değil siz düşünmelisiniz.
okuyan arkadaşlarda düşüncelerini yazarsa sevinirim, bakalım konu ne zaman kapatılacak :d
82lhh7o.jpeg
 
Globale açılmaya çalışan bir forum CheatGlobal. Globale tamamen açıldığında her bir milletin özel gününü mü kutlayacaklar dostum? İnsanlar illa içlerinde ki vatan sevgisini göstermek zorunda değil kendi içinde yaşıyordur. Yılbaşı içinde birtek logo değişmiş o kadar yapılan birşey yok.
 
Hocam yanlış bilmiyorsam bu yılbaşı scripti zaten onların arşivinde oluyor. Yani yılbaşına doğru sc aktifleştiriliyor diye biliyorum. Ondan dolayı her yıl aynı oluyor. 100. yıl için sc işlemine bir sözüm yok gelse güzel olabilirdi tabiki fakat bu hiçbirşey katmayacak ki bana. :)
 
Hocam yanlış bilmiyorsam bu yılbaşı scripti zaten onların arşivinde oluyor. Yani yılbaşına doğru sc aktifleştiriliyor diye biliyorum. Ondan dolayı her yıl aynı oluyor. 100. yıl için sc işlemine bir sözüm yok gelse güzel olabilirdi tabiki fakat bu hiçbirşey katmayacak ki bana. :)
yok kal bizede katmayacak tabii ki ama olsa güzel olurmuş diyor insan
Globale açılmaya çalışan bir forum CheatGlobal. Globale tamamen açıldığında her bir milletin özel gününü mü kutlayacaklar dostum? İnsanlar illa içlerinde ki vatan sevgisini göstermek zorunda değil kendi içinde yaşıyordur. Yılbaşı içinde birtek logo değişmiş o kadar yapılan birşey yok.
inşallah açılır ne diyelim :s
 
Dostum Üste Arkadaşların Dedi Gibi Global Bi Forum Bura Tek Bi Ülke İçin Böyle Bişe Yapmazlar
 
Dostum Üste Arkadaşların Dedi Gibi Global Bi Forum Bura Tek Bi Ülke İçin Böyle Bişe Yapmazlar
la mwpqğaxmfkwpşaşsm bende aglamiyorum yapsinlar diye zaten, tek bi ülke dediğin ülkede adamların geçim kaynağı 😆😆😆
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt