CheatGlobal ayıbı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan nickyok
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
asıl konu bumu yoksa başka bir konu varmı ona göre birşey diyeceğimde
 
Ayıp yatakda olur yatakda da yatmadığımıza göre :kappajail:

Anlamadığım nokta yani biz şimdi 100. yıla özel olarak logoyu donatıp şekilli, şukullu yapsaydık sizlerin takdirini mi kazanacaktık? veya şuan yılbaşına özel olarak böyle birşey yaptığımız için takdirinizi mi kazandık, veya buna ihtiyacımız var mı? Sevgi ve hürmetin makbul olanı içinde tutulan dışarıya gösterilmiyenidir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt