4500 yap 240 hz fıostık monıtor3500 LIRA BUTCEM VAR ALABILECEGIM EN IYI MONITOR NE OLUR
nasıl kotu kral iyi monıtor abartmagamebooster sakın alma internette yorumları okuyabilirsin çok kötü monitör
msi pro mp243x al 100 hz3500 LIRA BUTCEM VAR ALABILECEGIM EN IYI MONITOR NE OLUR
İyi bir monitör olsaydı O Monitör En az 7000 8000 olurdu 240 hz monitörü herkes ucuz dıye alıyor hz konusuna bakmamak lazım alanlar pek memmun degılnasıl kotu kral iyi monıtor abartma
İyi bir monitör olsaydı O Monitör En az 7000 8000 olurdu 240 hz monitörü herkes ucuz dıye alıyor hz konusuna bakmamak lazım alanlar pek memmun degıl