3500 LIRA BUTCEM VAR ALABILECEGIM EN IYI MONITOR NE OLUR
Abartma istersen 3.5 yıldır kullanıyorum bir sorununu görmedimgamebooster sakın alma internette yorumları okuyabilirsin çok kötü monitör
on numara monitör arkadaşın da var çok memmunum diyordu
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirMnt 23.6" Gb-2418cf 180hz 1ms kanka bu fiyata ala bilecegin en iyilerden birisi yoksa genelde 75hz ne filan alırsın trendyolda ne filan krediye 3 taksit peşin fiyata yapılıyor