dedot çalışmadı herhaldeTamam abim benim
ama direk unpack edemiyorum dememen beni üzdü ne yazık ki.
sözde bunlar da reverser işte.dedot çalışmadı herhalde![]()
Unpacklenmiş dosyayı 10 dakika içinde göndermezsen "görmezden gelinmesi gereken maymunlar" listeme seni de ekleyeceğim. Olur da eklenirsen hayatındaki tek başarı olacağı için sonsuza kadar bununla övünebilirsin.de4dot mu puhahahah ne dıyorsun sen ne kafası yasıyorsun tek de4dot mı ibaret herşey rezilll ya leş bi exehocam hocam ustam gönderiler hepsi hocam de4dot tamam
hocam zaten kendisininde yan hesaplarınında türkçe bilgisi çok düşük düzeyde olduğu için yazığı şeyleri çok ciddiye almaya gerek yokUnpacklenmiş dosyayı 10 dakika içinde göndermezsen "görmezden gelinmesi gereken maymunlar" listeme seni de ekleyeceğim. Olur da eklenirsen hayatındaki tek başarı olacağı için sonsuza kadar bununla övünebilirsin.
adam tek kelimesi hocam 0x58 ne konu yazsa mesajlar hepsine baksak hep bu adam yorumlarıhocam zaten kendisininde yan hesaplarınında türkçe bilgisi çok düşük düzeyde olduğu için yazığı şeyleri çok ciddiye almaya gerek yok
unpack bi dosya paylaştını söylüyor yarı da bi ekleme yapmış allah ob bilmem ne rezilÜzülerek söylüyorum ki on dakikan dolduadam tek kelimesi hocam 0x58 ne konu yazsa mesajlar hepsine baksak hep bu adam yorumlarıkimse kıramamış biri birşey diyor hemen yan hesaptan yazmalar caktırmamak ıcınde hocam diyor habire kerata seni
unpack bi dosya paylaştını söylüyor yarı da bi ekleme yapmış allah ob bilmem ne rezil