j

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 0x58B
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
de4dot mu puhahahah ne dıyorsun sen ne kafası yasıyorsun tek de4dot mı ibaret herşey rezilll ya leş bi exe :kappasmiley: hocam hocam ustam gönderiler hepsi hocam de4dot tamam
Unpacklenmiş dosyayı 10 dakika içinde göndermezsen "görmezden gelinmesi gereken maymunlar" listeme seni de ekleyeceğim. Olur da eklenirsen hayatındaki tek başarı olacağı için sonsuza kadar bununla övünebilirsin.
 
Unpacklenmiş dosyayı 10 dakika içinde göndermezsen "görmezden gelinmesi gereken maymunlar" listeme seni de ekleyeceğim. Olur da eklenirsen hayatındaki tek başarı olacağı için sonsuza kadar bununla övünebilirsin.
hocam zaten kendisininde yan hesaplarınında türkçe bilgisi çok düşük düzeyde olduğu için yazığı şeyleri çok ciddiye almaya gerek yok
birde bu kişilerin genel bi özelliği galiba düzgün bir şekilde cümle kuramamaları devrik cümle ile konuşuyorlar hep
 
hocam zaten kendisininde yan hesaplarınında türkçe bilgisi çok düşük düzeyde olduğu için yazığı şeyleri çok ciddiye almaya gerek yok
adam tek kelimesi hocam 0x58 ne konu yazsa mesajlar hepsine baksak hep bu adam yorumları :D kimse kıramamış biri birşey diyor hemen yan hesaptan yazmalar caktırmamak ıcınde hocam diyor habire kerata seni :brainfree: unpack bi dosya paylaştını söylüyor yarı da bi ekleme yapmış allah ob bilmem ne rezil
 
adam tek kelimesi hocam 0x58 ne konu yazsa mesajlar hepsine baksak hep bu adam yorumları :D kimse kıramamış biri birşey diyor hemen yan hesaptan yazmalar caktırmamak ıcınde hocam diyor habire kerata seni :brainfree: unpack bi dosya paylaştını söylüyor yarı da bi ekleme yapmış allah ob bilmem ne rezil
Üzülerek söylüyorum ki on dakikan doldu :(
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
krekledılermı
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt