kanka sadece sordum nie bu tepki. cracklenip craklenmediğini bilmiyorum sadece aklıma geldi belki yapan vardır diye sordum.
komikmis.
![]()
Yani öyle düşünüyorum hiç dnyspy'a falan atıp baktığım yok. Büyük ihtimalle ciddi bir koruması var ve bu yüzden insanlar ya kalkıştığı gibi projeyi raf'a kaldırıyor yada hiç denemiyor bile. Forumda o kadar yetenekli kişi belki olabilir ancak biz bilmiyoruz yada hiç sesini çıkartmıyor o konuya birşey diyemem, ancak öyle yetenekli birisi olsaydı zaten bu forumda işi olmazdı diye düşünüyorum. Bence bu kadar yetenekli bir insan global piyasaya çalışır.peki bunun sebebi nedir synapse x o kadar fazla koruması olan bir exploit mi ? bide forumda bu kadar yetenekli kişi var mı?