Çözüldü .

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Urizen
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kanka sadece sordum nie bu tepki :) . cracklenip craklenmediğini bilmiyorum sadece aklıma geldi belki yapan vardır diye sordum.

komikmis.





Happy Eddie Murphy GIF by Laff
:mad::mad:
 
Synapse X çok uzun süredir varlığını sürdüren bir program. Şu ana kadar kıran çıkmadı(diye biliyorum) ama bu sonsuza kadar kırılmayacak anlamına gelmez, herşeyi bir şekilde kırabilirsiniz. Ancak kırmak çok zor. Tabii ki kıranlar çıkabilir ancak o kadar yetenekli insanların "Roblox" gibi basit oyunlar ile ilgilendiğini sanmıyorum.
 
peki bunun sebebi nedir synapse x o kadar fazla koruması olan bir exploit mi ? bide forumda bu kadar yetenekli kişi var mı?
Yani öyle düşünüyorum hiç dnyspy'a falan atıp baktığım yok. Büyük ihtimalle ciddi bir koruması var ve bu yüzden insanlar ya kalkıştığı gibi projeyi raf'a kaldırıyor yada hiç denemiyor bile. Forumda o kadar yetenekli kişi belki olabilir ancak biz bilmiyoruz yada hiç sesini çıkartmıyor o konuya birşey diyemem, ancak öyle yetenekli birisi olsaydı zaten bu forumda işi olmazdı diye düşünüyorum. Bence bu kadar yetenekli bir insan global piyasaya çalışır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt