muhammed121213
Gold Üye
- Katılım
- 15 Mar 2020
- Mesajlar
- 293
- Beğeniler
- 30
- Yaş
- 21
beyler sadece bende çalışmadı herhalde oyun başlarken sol üst köşede fps tick falan yazısı çıkıyor da oyun içinde hiçbir şey gözükmüyor shift falan ctrl shift falan hepsini teker teker denedim de olmadı
harici gerekli tüm gereksimler yüklü hatta konuda çalışmazsa diye yapılacaklar olan şeylerin hepsini yaptım fakat yine de çalışmadı dx9 falan pencereli çerçevisiz lol istemcisi kapanmasın falan hepsini yaptım olmadı bilen arkadaş varsa burdan tüm çözümleri yazsın olmadı dc yoluyla yardım edecek arkadaş varsa çok sevinirim
harici gerekli tüm gereksimler yüklü hatta konuda çalışmazsa diye yapılacaklar olan şeylerin hepsini yaptım fakat yine de çalışmadı dx9 falan pencereli çerçevisiz lol istemcisi kapanmasın falan hepsini yaptım olmadı bilen arkadaş varsa burdan tüm çözümleri yazsın olmadı dc yoluyla yardım edecek arkadaş varsa çok sevinirim