Çözüldü yardım beyler cg script

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

muhammed121213

Gold Üye
Katılım
15 Mar 2020
Mesajlar
293
Beğeniler
30
Yaş
21
beyler sadece bende çalışmadı herhalde oyun başlarken sol üst köşede fps tick falan yazısı çıkıyor da oyun içinde hiçbir şey gözükmüyor shift falan ctrl shift falan hepsini teker teker denedim de olmadı
harici gerekli tüm gereksimler yüklü hatta konuda çalışmazsa diye yapılacaklar olan şeylerin hepsini yaptım fakat yine de çalışmadı dx9 falan pencereli çerçevisiz lol istemcisi kapanmasın falan hepsini yaptım olmadı bilen arkadaş varsa burdan tüm çözümleri yazsın olmadı dc yoluyla yardım edecek arkadaş varsa çok sevinirim
 
beyler sadece bende çalışmadı herhalde oyun başlarken sol üst köşede fps tick falan yazısı çıkıyor da oyun içinde hiçbir şey gözükmüyor shift falan ctrl shift falan hepsini teker teker denedim de olmadı
harici gerekli tüm gereksimler yüklü hatta konuda çalışmazsa diye yapılacaklar olan şeylerin hepsini yaptım fakat yine de çalışmadı dx9 falan pencereli çerçevisiz lol istemcisi kapanmasın falan hepsini yaptım olmadı bilen arkadaş varsa burdan tüm çözümleri yazsın olmadı dc yoluyla yardım edecek arkadaş varsa çok sevinirim
● C++ DOSYALARINI TEKRAR YÜKLEYİN YA DA TAMİR EDİN.
● LSHİFT, CAPSLOCK, F5, F7 TUŞLARINI DENEYİNİZ. (KULLANDIĞIM DİĞER SCRİPTLERDE F5 VE F7 TUŞU DRAWS KAPATMAYA YARIYORDU, ALTERNATİF OLARAK EKLEDİM), (LSHİFT VE CAPSLOCK TUŞLARINA BASILI TUTMAYI DA UNUTMAYIN.)

GEREKLİ PROGRAMLARI YÜKLEDİĞİNİZİ SÖYLEMİŞSİNİZ, BİLGİSAYARINIZI YENİDEN BAŞLATMADIYSANIZ BAŞLATMAYI DENEYİN.
 
● C++ DOSYALARINI TEKRAR YÜKLEYİN YA DA TAMİR EDİN.
● LSHİFT, CAPSLOCK, F5, F7 TUŞLARINI DENEYİNİZ. (KULLANDIĞIM DİĞER SCRİPTLERDE F5 VE F7 TUŞU DRAWS KAPATMAYA YARIYORDU, ALTERNATİF OLARAK EKLEDİM), (LSHİFT VE CAPSLOCK TUŞLARINA BASILI TUTMAYI DA UNUTMAYIN.)

GEREKLİ PROGRAMLARI YÜKLEDİĞİNİZİ SÖYLEMİŞSİNİZ, BİLGİSAYARINIZI YENİDEN BAŞLATMADIYSANIZ BAŞLATMAYI DENEYİN.
Bunlara ek olarak clientin ayarlarından DX9 oyun modunu aktif edin ve tam ekran değilde pencereli şekilde çalıştırın.
 
● C++ DOSYALARINI TEKRAR YÜKLEYİN YA DA TAMİR EDİN.
● LSHİFT, CAPSLOCK, F5, F7 TUŞLARINI DENEYİNİZ. (KULLANDIĞIM DİĞER SCRİPTLERDE F5 VE F7 TUŞU DRAWS KAPATMAYA YARIYORDU, ALTERNATİF OLARAK EKLEDİM), (LSHİFT VE CAPSLOCK TUŞLARINA BASILI TUTMAYI DA UNUTMAYIN.)

GEREKLİ PROGRAMLARI YÜKLEDİĞİNİZİ SÖYLEMİŞSİNİZ, BİLGİSAYARINIZI YENİDEN BAŞLATMADIYSANIZ BAŞLATMAYI DENEYİN.
önce hileyi çalıştırıp sonramı lolü açıyoruz ben gerçi her iki türlü yaptımda
 
beyler sadece bende çalışmadı herhalde oyun başlarken sol üst köşede fps tick falan yazısı çıkıyor da oyun içinde hiçbir şey gözükmüyor shift falan ctrl shift falan hepsini teker teker denedim de olmadı
harici gerekli tüm gereksimler yüklü hatta konuda çalışmazsa diye yapılacaklar olan şeylerin hepsini yaptım fakat yine de çalışmadı dx9 falan pencereli çerçevisiz lol istemcisi kapanmasın falan hepsini yaptım olmadı bilen arkadaş varsa burdan tüm çözümleri yazsın olmadı dc yoluyla yardım edecek arkadaş varsa çok sevinirim
önce hileyi çalıştırıp sonramı lolü açıyoruz ben gerçi her iki türlü yaptımda
Maç Bulmadan Önce Hileyi Yönetici Olarak Çalıştırıyoruz
Sonra Assemblylerimizi Seçiyoruz YourProcess.exe Yazan Yeri CheatGlobal.exe Yapıyoruz
Ondan Sonra Oyun İçi Drawlar Gözükmüyorsa L Tuşuna Basıyoruz Genellikle Scriptlerde Draw Kapatıp Açma L Tuşu Olur
Sizde Galiba Drawlar Kapalı Scripti İlk Kurduğunuzda Böylemiydi ? Yani Etrafınızda Daireler Felan Varmıydı?
 
Maç Bulmadan Önce Hileyi Yönetici Olarak Çalıştırıyoruz
Sonra Assemblylerimizi Seçiyoruz YourProcess.exe Yazan Yeri CheatGlobal.exe Yapıyoruz
Ondan Sonra Oyun İçi Drawlar Gözükmüyorsa L Tuşuna Basıyoruz Genellikle Scriptlerde Draw Kapatıp Açma L Tuşu Olur
Sizde Galiba Drawlar Kapalı Scripti İlk Kurduğunuzda Böylemiydi ? Yani Etrafınızda Daireler Felan Varmıydı?
maç bulmadan önce derken şampiyon seçimindemi yoksa normal lobide mi bide oyun başlarken fps tick falan neyse onlar gözüküyorda sol üstde oyun içi hiçbir şey gelmedi ilk kurduğumda daireler falan yoktu yani hiçbiri yada ona benzer bir şey windows defender de kapalı adminin dedi çözüm yollarının hepsinide yaptımda genede bir fayda etmedi abi
 
Maç Bulmadan Önce Hileyi Yönetici Olarak Çalıştırıyoruz
Sonra Assemblylerimizi Seçiyoruz YourProcess.exe Yazan Yeri CheatGlobal.exe Yapıyoruz
Ondan Sonra Oyun İçi Drawlar Gözükmüyorsa L Tuşuna Basıyoruz Genellikle Scriptlerde Draw Kapatıp Açma L Tuşu Olur
Sizde Galiba Drawlar Kapalı Scripti İlk Kurduğunuzda Böylemiydi ? Yani Etrafınızda Daireler Felan Varmıydı?
tamam abi eyvallah çalıştı bir şey daha sorucaktım menüde görüntü bulanık bunu nasıl düzeltebiliriz bunuda cevaplarsan çok sevinirim :)
 
ARKADAŞLAR acil bakın scripti yapamayanlar hemen notepad++ indirsin oyuna girmeden önce loadlama yerine notepad++.exe yaparak hileyi kullanabilirsiniz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt