Çözüldü MİCROSOFT STORE

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Reflexiscomng

Platinum Üye
Katılım
12 Ağu 2021
Mesajlar
210
Beğeniler
18
LAPTOPDA MİCROSOFT STORE YOK 3DEFA FORMAT ATTIM GERİ GELMEDİ YOUTUBEDEKİ TÜM YÖNTEMLERİ DENEDİM HİÇBİR İŞE YARAMADI LENOVA
 
LAPTOPDA MİCROSOFT STORE YOK 3DEFA FORMAT ATTIM GERİ GELMEDİ YOUTUBEDEKİ TÜM YÖNTEMLERİ DENEDİM HİÇBİR İŞE YARAMADI LENOVA
İlk olarak bunu indirin:



ZIP'i klasöre çıkartın. Konum şöyle olmalı:

C:\Users\[kullanıcıadınız]\Downloads

Yönetici olarak çalıştırdığınız PowerShell ekranında şu komutu girin:

Kod:
Set-ExecutionPolicy Unrestricted

Y diyerek işlemi onaylayın.

Şimdi bu komutu girin:

Kod:
cd C:\Users\[kullanıcıadınız]\Downloads

Sonra da bu komutu:

Kod:
.\reinstall-preinstalledApps.ps1 *Microsoft.WindowsStore*


Bu işlemden sonra mağaza gelmiş olmalı.
(ALINTIDIR)
 
İlk olarak bunu indirin:



ZIP'i klasöre çıkartın. Konum şöyle olmalı:

C:\Users\[kullanıcıadınız]\Downloads

Yönetici olarak çalıştırdığınız PowerShell ekranında şu komutu girin:

Kod:
Set-ExecutionPolicy Unrestricted

Y diyerek işlemi onaylayın.

Şimdi bu komutu girin:

Kod:
cd C:\Users\[kullanıcıadınız]\Downloads

Sonra da bu komutu:

Kod:
.\reinstall-preinstalledApps.ps1 *Microsoft.WindowsStore*


Bu işlemden sonra mağaza gelmiş olmalı.
(ALINTIDIR)
tüm komutları doğru yazdığınıza eminmisniz cd C:\Users\[kullanıcıadınız]\Downloads burada hata alıyorum
 
İlk olarak bunu indirin:



ZIP'i klasöre çıkartın. Konum şöyle olmalı:

C:\Users\[kullanıcıadınız]\Downloads

Yönetici olarak çalıştırdığınız PowerShell ekranında şu komutu girin:

Kod:
Set-ExecutionPolicy Unrestricted

Y diyerek işlemi onaylayın.

Şimdi bu komutu girin:

Kod:
cd C:\Users\[kullanıcıadınız]\Downloads

Sonra da bu komutu:

Kod:
.\reinstall-preinstalledApps.ps1 *Microsoft.WindowsStore*


Bu işlemden sonra mağaza gelmiş olmalı.
(ALINTIDIR)
teamwiewer den bağlanıp halledsen 2dk sana zahmet?
 
Suan müsait degilim bildirim geldi diye hızlıca cevapladım bilgisayar ayarlarından üstte oturum hesabını görebiliyorsun
orda yazanı yazıyorum olmuyor
Suan müsait degilim bildirim geldi diye hızlıca cevapladım bilgisayar ayarlarından üstte oturum hesabını görebiliyorsun
eminim kullanıcı adını doğru yazdığıma ancak genede kırmızı hata veriyor musait oldugun zaman halledek?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt