-

kanka hepsi yapay zeka olduğu için guiler aynı
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
kanka zaten bana 5k çıktığında bile atmadı mesajlara bakmadı sc4m olduğu açıkça belli :d
sadece 5-10 robux gibi atıyor
ewqzekz.png
 
Son düzenleme:
BEDAVA ROBUX!
adı altında sc4m yapan 2 eleman var suan forumda onlara itafen bu konuyu actım.
Bahsettiğim konu :
https://cheatglobal.com/konu/rbx-delivery-her-saat-yenilenen-robux-anahtarlari.121454/

Diğer bir şüpheli konu :DD:


raslantı mı yavvv sizce adamlar guıyi bile değişmemiş
ifSD9Ev.png
görsel 1

rerR9Gq.png
ve görsel 2


evet bencede tanıdıklar XD


kodu siteye entegre ederek tek tıkla cookie erişimi alıyorlar zaten adamların konusuna bakarsanız
1 tane memnun adam yok server musait değil gamepass gonderemedık demiş adamlar inanıyorum ben size cansınız <3

zaten swatties adlı sahısın daha oneden rat olayı vardı konusuda duruyordur ben bulamadım sımdı
sonoyouncu velocity tanıtımı için media arayıp medialara rat atıyordu forumda var ss lerle

@L3G @eac


ney ama guenmıstım ben saatlerimi vermistim
 
BEDAVA ROBUX!
adı altında sc4m yapan 2 eleman var suan forumda onlara itafen bu konuyu actım.
Bahsettiğim konu :
https://cheatglobal.com/konu/rbx-delivery-her-saat-yenilenen-robux-anahtarlari.121454/

Diğer bir şüpheli konu :DD:


raslantı mı yavvv sizce adamlar guıyi bile değişmemiş
ifSD9Ev.png
görsel 1

rerR9Gq.png
ve görsel 2


evet bencede tanıdıklar XD


kodu siteye entegre ederek tek tıkla cookie erişimi alıyorlar zaten adamların konusuna bakarsanız
1 tane memnun adam yok server musait değil gamepass gonderemedık demiş adamlar inanıyorum ben size cansınız <3

zaten swatties adlı sahısın daha oneden rat olayı vardı konusuda duruyordur ben bulamadım sımdı
sonoyouncu velocity tanıtımı için media arayıp medialara rat atıyordu forumda var ss lerle

@L3G @eac


tek tık ile cookie mi? öyle birşey yok kanka. adamların eklentisini indirmediğin sürece hiçbirşey olmaz siteden. eklentiyi yüklesen bile eklentiye her sitede erişim izni vermen gerek ki cookie çekebilsin.
 
tek tık ile cookie mi? öyle birşey yok kanka. adamların eklentisini indirmediğin sürece hiçbirşey olmaz siteden. eklentiyi yüklesen bile eklentiye her sitede erişim izni vermen gerek ki cookie çekebilsin.
nasıl dusunmek istersen oyle dusun benim fikrim bu yönde tek tıkla cekılıyor zamanında fotografa basınca bile token cekebilen sistemler yapıldı zaten sadece fikirdi bu değerlendirme sizde ortaya fikir attım gibi dusun
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt