Çözüldü Windows 1809

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan w4zquez
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

w4zquez

Platinum Üye
Katılım
21 Nis 2020
Mesajlar
186
Beğeniler
28
Selamlar beyler bayanlar, windows 1809 isosu elimde var fakat nasıl onunla format atıcam bilmiyorum flash belleğe atılmıyor dosya boyutu büyük olduğu için yardımcı olucak var mı?​
 
bunu yaptıktan sonra biostan direkt olarak yapabiliyor muyum formatı
biostan bilgisayarı ne ile başlatacağını seçiyorsun biosa gir boot menüsünden boot option 1 e gel hazırladığın usbyi seç ismi markaya göre değişiyor sonra save and exit çek bunu nesini anlamadın ki
 
biostan bilgisayarı ne ile başlatacağını seçiyorsun biosa gir boot menüsünden boot option 1 e gel hazırladığın usbyi seç ismi markaya göre değişiyor sonra save and exit çek bunu nesini anlamadın ki
Kanka asus anakartım ama biosa bir türlü giremiyorum önceden giriyordum f2 ye basılı tutarak falan ama şuan pc yi açılışta bile asus logosunu göremiyorum neden böyle oldu aq
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt