CraftRise - SonOyuncu

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle beraber yapayzekayla geliştirdiğim opengl hilesini anlatacağım
öncelikle hile mrytesin önceden paylaştığı sonradan konuyu sildiği bir source codedur fakat çok eksiği vardı klasik imguili bir hiledir
COK SIKILDIM LINCLEMEYIN LAAAAAAAAA HEMEEEN
Ben ek olarak hileye şunları ekledim.
Ayarlanabilir Arraylist
Ayarlanabilir Watermark
Keybind sistemi
Notifications ( ANİMATED )
Fake Lag
Blink ( WSA.cpp , WSA.h ile yapıyordum bu sefer yapamadım )
Anti Bot ( Curl eklemedim winhttp ile yapmaya calıstım olmadı ısteyen duzeltır kolay )
( OPEN GL OLDUĞU İÇİN F11DE İNJECTLERSENİZ F11DE OYNAMAK ZORUNDASINIZ YOKSA HUD GUI GIDER )( PENCERE MODUNDA İNJECTLERSENİZ PENCERE MODUNDA OYNAMAK ZORUNDASINIZ F11 ALIRSANIZ GUI HUD GIDER )

Open Source oldugu için vt koıymuyorum

*-*-*--*-*-*-*-*
DERLENMİŞ HALİ X64 -> DEBUG KISMINDA VAR
*-*-*--*-*-*-*-*


image.png
image.png
image.png
image.png
image.png
s
image.png
injectliyom injectliyom gelmiyo la
 
source içinden .vs klasörünü silip atarsan daha iyi olur boyutu çok yüksek oluyor sourcenin yoksa onu atmana gerek yok
 
legit aura = aim assist aga ismi değişik sadece hava olsun diye :D
GUI.cpp güncelledimde main.cpp güncelemeyip attım ondan injectlenmiyodur düzeltiyorum hemen srcyi bidakika
 
düzeltemedim deepseeke atıp hatayı düzeltmeye üşendim kusura bakmayın
deepseeke girin kodları atın ve bir opengl kodluyorum fakat ekrana hiçbirşey gelmiyor sorunu çözüp güncellediğin kodların tamamını atarımsın yazın
( notifications.cpp / .h gui.cpp / h falan hepsini atın )
 
düzeltemedim deepseeke atıp hatayı düzeltmeye üşendim kusura bakmayın
deepseeke girin kodları atın ve bir opengl kodluyorum fakat ekrana hiçbirşey gelmiyor sorunu çözüp güncellediğin kodların tamamını atarımsın yazın
( notifications.cpp / .h gui.cpp / h falan hepsini atın )
düzeltemedim gitti yav içimde kaldı bir usenmeyip el atsana
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt