legit aura harbi çalışıyomu laopengl aga 3 hit değil
lucille bilmemki eski favori hilemdi birazcık özeneyim dedim
bazen çılgınlık iyidir![]()
legit aura harbi çalışıyomu laopengl aga 3 hit değil
lucille bilmemki eski favori hilemdi birazcık özeneyim dedim
bazen çılgınlık iyidir![]()
injectliyom injectliyom gelmiyo laMerhaba arkadaşlar bugün sizlerle beraber yapayzekayla geliştirdiğim opengl hilesini anlatacağım
öncelikle hile mrytesin önceden paylaştığı sonradan konuyu sildiği bir source codedur fakat çok eksiği vardı klasik imguili bir hiledir
COK SIKILDIM LINCLEMEYIN LAAAAAAAAA HEMEEEN
Ben ek olarak hileye şunları ekledim.
Ayarlanabilir Arraylist
Ayarlanabilir Watermark
Keybind sistemi
Notifications ( ANİMATED )
Fake Lag
Blink ( WSA.cpp , WSA.h ile yapıyordum bu sefer yapamadım )
Anti Bot ( Curl eklemedim winhttp ile yapmaya calıstım olmadı ısteyen duzeltır kolay )
( OPEN GL OLDUĞU İÇİN F11DE İNJECTLERSENİZ F11DE OYNAMAK ZORUNDASINIZ YOKSA HUD GUI GIDER )( PENCERE MODUNDA İNJECTLERSENİZ PENCERE MODUNDA OYNAMAK ZORUNDASINIZ F11 ALIRSANIZ GUI HUD GIDER )
Open Source oldugu için vt koıymuyorum
*-*-*--*-*-*-*-*
DERLENMİŞ HALİ X64 -> DEBUG KISMINDA VAR
*-*-*--*-*-*-*-*
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
![]()
![]()
![]()
s![]()
![]()
düzeltemedim gitti yav içimde kaldı bir usenmeyip el atsanadüzeltemedim deepseeke atıp hatayı düzeltmeye üşendim kusura bakmayın
deepseeke girin kodları atın ve bir opengl kodluyorum fakat ekrana hiçbirşey gelmiyor sorunu çözüp güncellediğin kodların tamamını atarımsın yazın
( notifications.cpp / .h gui.cpp / h falan hepsini atın )
hala onamı ugrasıyon :ddüzeltemedim gitti yav içimde kaldı bir usenmeyip el atsana
bekliyorumhala onamı ugrasıyon :d
bekle yapıp atayım ve burdan konuyu inceleyen motoru satıp kumara basan byexelaa ya selamlar
benimki sadece dahada geliştirilmiş şekilde diğerlerinde en kolayından watermark bile yok kralaga zaten yüzlerce opengl cleri falan varda yinede es