Arıyorum IOMMU

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Diplomec
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Diplomec

Diamond Üye
Ticaret Puanı:
  0 / 0
Katılım
27 May 2022
Mesajlar
524
Beğeniler
76
IOMMU olayından sonra dma hala alınır mı tamamen bitti artık kullanılmıyor vs diyorlardı gamersdoch falan paylasmıs bilgisi olanlar yorum yaparsa sevinirim ( valorant için )
 
IOMMU olayından sonra dma hala alınır mı tamamen bitti artık kullanılmıyor vs diyorlardı gamersdoch falan paylasmıs bilgisi olanlar yorum yaparsa sevinirim ( valorant için )
fw ile alakalı kaliteli bi fw bulursan alabilirsin ama şuan fixleyebilen çok az var lolshan bi bildiğim onun fw de IOMMU atmıyor diye biliyorum oda türklere satış yapmıyor şuanlık beklemek lazım fixleyebileceklermi görücez
 
fw ile alakalı kaliteli bi fw bulursan alabilirsin ama şuan fixleyebilen çok az var lolshan bi bildiğim onun fw de IOMMU atmıyor diye biliyorum oda türklere satış yapmıyor şuanlık beklemek lazım fixleyebileceklermi görücez
dma turkiye dc sinde 600 dolarlık bir fw slotundan satın almayı dusunuyordum ama bu paylaşımları gordum IOMMU hatası alınıyormus ve şuan dma lar kullanılamıyormus
 
dma turkiye dc sinde 600 dolarlık bir fw slotundan satın almayı dusunuyordum ama bu paylaşımları gordum IOMMU hatası alınıyormus ve şuan dma lar kullanılamıyormus
h4xteki fwler suan IOMMU atıyor ki zaten kendisi suan tatilde diye biliyorum 1 hafta falan sonra gelince bakıcam demişti şuanlık alınmaz hocam haklısınız + olarak IOMMU sadece valorantta olan birşey değil faceittede alıyorsunuz şuan o hatayı yanlış bilmiyorsam valodan öncede faceitte vardı yoksa dma turkiyedeki tüm aclerin olduğu fw 600$ satılmaz en az 1000$ baslaması lazımdı faceit zaten taşıyor orayı :D
 
kullananlar yorum yapsın yazmışsın yorumumu yapıyorum dma'nın bitmesi gibi bir şey söz konusu değil dün de konuştukta siz ısrarla anlamak istemiyorsunuz zannedersem bir problem yok oynanıyor şu an
 
ayrıca gamerdoc birçok şey paylaşıyor o bir şeyler paylaşınca ne oluyor anlamadım :D neyse
 
ayrıca gamerdoc birçok şey paylaşıyor o bir şeyler paylaşınca ne oluyor anlamadım :D neyse
ben ekstradan bılgı almak ıcın dedım h4x kendısıde IOMMU hatalarından bahsetmıstı bazı cıhazlardan atlanılmıyor tarzı şeyler demişti bunlar hakkında bılgı almak ıcın konuyu actım hocam
 
konuyu açın hocam ben ona bir şey demiyorum benim lafım dma bitti dma artık kullanılmayacak tarzı yorumlar yapıyorsunuz anlamsızca sürekli bilginizi alın almayın demiyorum destekliyorum almanızı da kullanmayan bilmeyen ne kadar arkadaş varsa sağ olsun atıp tutuyor dma bitti mitti diye anlamadığım yerde burası zaten kullanmayan ve bilmeyenler neye dayanarak yorum yapıyorlar bilmiyorum dma sorunsuz devam ediyor merak etmesin kimse
 
kullananlar yorum yapsın yazmışsın yorumumu yapıyorum dma'nın bitmesi gibi bir şey söz konusu değil dün de konuştukta siz ısrarla anlamak istemiyorsunuz zannedersem bir problem yok oynanıyor şu an
hocam fw yi nerden aldığınızı paylaşma şansınız varmı priv değilse çünkü benimde bildiğim kadarıyla şuan çoğu fw popup attırıyor
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt