10-12 sene önce satışını beraber yapıyorduk şu an en popüler hesap satış platformu , lolde multi client açtırıyorduk bilgisayarlara yazdığımız scriptler botlarla maç grip kazanıp exp alıyordu hesaplar 30 level olduğunda fresh acc olarak satıyorduk eu -tr-na -ru serverlarında büyük ihtimalle bu hala devam ediyor bu dediğim LSharp çıkmadan önceydi projeyi LSharp olarak geliştirmeye başladıktan sonra hesaplar banlanmaya başladı LSharpı ücretli ama public yayınlıyorduk şu an sistem aynıdır ama ban yer diye düşünüyorum .
dnot : random hesaplardan bahsediliyorsa kusura bakmayın mesajım alakasız.