dominicsolanke1
Master Üye
- Katılım
- 31 Ara 2024
- Mesajlar
- 1,013
- Beğeniler
- 665
- İletişim

arkadaslar freezyhook almayı planlıyorum,developere dmden yazdım fakat cevap alamadım.
İnternalin calısma mantıgından dolayı daha guvenli oldugunu biliyorum fakat diger antichetlar(vanguard vb.) tarafındanda tespit edilebiliyor diye bildigim icin external almayı planlıyorum fakat externalde internalden daha fazla risk bulundurdugu icin size danısayım dedim.Eger sorun cıkmaz ise yarın cevaplarınıza gore satın alım yapacagım.
not: hesap seçkin
İnternalin calısma mantıgından dolayı daha guvenli oldugunu biliyorum fakat diger antichetlar(vanguard vb.) tarafındanda tespit edilebiliyor diye bildigim icin external almayı planlıyorum fakat externalde internalden daha fazla risk bulundurdugu icin size danısayım dedim.Eger sorun cıkmaz ise yarın cevaplarınıza gore satın alım yapacagım.
not: hesap seçkin
