Çözüldü frezzhookk external-internal

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dominicsolanke1

Master Üye
Katılım
31 Ara 2024
Mesajlar
1,013
Beğeniler
665
İletişim
arkadaslar freezyhook almayı planlıyorum,developere dmden yazdım fakat cevap alamadım.

İnternalin calısma mantıgından dolayı daha guvenli oldugunu biliyorum fakat diger antichetlar(vanguard vb.) tarafındanda tespit edilebiliyor diye bildigim icin external almayı planlıyorum fakat externalde internalden daha fazla risk bulundurdugu icin size danısayım dedim.Eger sorun cıkmaz ise yarın cevaplarınıza gore satın alım yapacagım.


not: hesap seçkin
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
arkadaslar freezyhook almayı planlıyorum,developere dmden yazdım fakat cevap alamadım.

İnternalin calısma mantıgından dolayı daha guvenli oldugunu biliyorum fakat diger antichetlar(vanguard vb.) tarafındanda tespit edilebiliyor diye bildigim icin external almayı planlıyorum fakat externalde internalden daha fazla risk bulundurdugu icin size danısayım dedim.Eger sorun cıkmaz ise yarın cevaplarınıza gore satın alım yapacagım.


not: hesap seçkin
favori hilem diyebilirim güzel gayet öneririm
 
arkadaslar freezyhook almayı planlıyorum,developere dmden yazdım fakat cevap alamadım.

İnternalin calısma mantıgından dolayı daha guvenli oldugunu biliyorum fakat diger antichetlar(vanguard vb.) tarafındanda tespit edilebiliyor diye bildigim icin external almayı planlıyorum fakat externalde internalden daha fazla risk bulundurdugu icin size danısayım dedim.Eger sorun cıkmaz ise yarın cevaplarınıza gore satın alım yapacagım.
suan kullanıyorum kernel ve usermode (external) olarak 2 ye ayrılıyor istedigini indirebiliyorsun sitesinden kerneli geçen ay valoranttan banım var diye doya doya kullanmıştım bi sıkıntı olmamıştı şuan yeni bilgisayara geçtim diye kernel kullanmıyorum vanguard algılayıp ban vs. atmasin diye usermode kullaniyorum yine bütün özellikler var sadece external hiçbir sıkıntı yaşatmıyor legit takılırsan hiçbirşey olmaz almanı tavsiye ederim
 
suan kullanıyorum kernel ve usermode (external) olarak 2 ye ayrılıyor istedigini indirebiliyorsun sitesinden kerneli geçen ay valoranttan banım var diye doya doya kullanmıştım bi sıkıntı olmamıştı şuan yeni bilgisayara geçtim diye kernel kullanmıyorum vanguard algılayıp ban vs. atmasin diye usermode kullaniyorum yine bütün özellikler var sadece external hiçbir sıkıntı yaşatmıyor legit takılırsan hiçbirşey olmaz almanı tavsiye ederim
anladım,yani siteden alım yapınca ikisinede erisim oluyor.Vanguard ve diger anticheatlar icin external kullanmam daha mantıklı diyorsun dimi
 
anladım,yani siteden alım yapınca ikisinede erisim oluyor.Vanguard ve diger anticheatlar icin external kullanmam daha mantıklı diyorsun dimi
evet ikisinede erişebiliyorsun şahsen ben vanguardla uğraşmamak icin cs gircegim zaman kapatıyorum vanguardı usermode kullanıyorum işim bitince restart atip valo vs. giriyorum
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
evet ikisinede erişebiliyorsun şahsen ben vanguardla uğraşmamak icin cs gircegim zaman kapatıyorum vanguardı usermode kullanıyorum işim bitince restart atip valo vs. giriyorum
tam yazıyordum.
 
arkadaslar freezyhook almayı planlıyorum,developere dmden yazdım fakat cevap alamadım.

İnternalin calısma mantıgından dolayı daha guvenli oldugunu biliyorum fakat diger antichetlar(vanguard vb.) tarafındanda tespit edilebiliyor diye bildigim icin external almayı planlıyorum fakat externalde internalden daha fazla risk bulundurdugu icin size danısayım dedim.Eger sorun cıkmaz ise yarın cevaplarınıza gore satın alım yapacagım.


not: hesap seçkin
Senin kendi kernel hilen yokmuydu yav:fastthink:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt