DİSCORD

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan erman35
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

erman35

Platinum Üye
Katılım
4 Nis 2020
Mesajlar
210
Beğeniler
13
Herkese merhabalar iyi forumlar dilerim.Discord giriş yapamıyorum ne yaptıysam olmadı yardımcı olabilecek varmı acaba ?
DİP NOT:(GoodByDpi denedim fakat cmd açılır açılmaz kapanıyor kendi kendine)
 
Herkese merhabalar iyi forumlar dilerim.Discord giriş yapamıyorum ne yaptıysam olmadı yardımcı olabilecek varmı acaba ?
DİP NOT:(GoodByDpi denedim fakat cmd açılır açılmaz kapanıyor kendi kendine)
eğer sabit internet olarak türk telekom kullanıyorsanız size çalışan bir dosya göndereceğim
 
sabit evet


denedim açılmıyor yine discord uptade kısmında kalıyor warp açık olduğu halde
türktelekom için fix olan goodbyedpi indirebilirsiniz. turkey_dnsir.bat çalıştırmanız yeterli olacaktır
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt