1.1.1.1 warp kullanHerkese merhabalar iyi forumlar dilerim.Discord giriş yapamıyorum ne yaptıysam olmadı yardımcı olabilecek varmı acaba ?
DİP NOTGoodByDpi denedim fakat cmd açılır açılmaz kapanıyor kendi kendine)
Herkese merhabalar iyi forumlar dilerim.Discord giriş yapamıyorum ne yaptıysam olmadı yardımcı olabilecek varmı acaba ?
DİP NOTGoodByDpi denedim fakat cmd açılır açılmaz kapanıyor kendi kendine)
eğer sabit internet olarak türk telekom kullanıyorsanız size çalışan bir dosya göndereceğimHerkese merhabalar iyi forumlar dilerim.Discord giriş yapamıyorum ne yaptıysam olmadı yardımcı olabilecek varmı acaba ?
DİP NOTGoodByDpi denedim fakat cmd açılır açılmaz kapanıyor kendi kendine)
sabit eveteğer sabit internet olarak türk telekom kullanıyorsanız size çalışan bir dosya göndereceğim
denedim açılmıyor yine discord uptade kısmında kalıyor warp açık olduğu haldeWarp denedinmi?
sabit evet
denedim açılmıyor yine discord uptade kısmında kalıyor warp açık olduğu halde