Key Generator

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan S1yrx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
keyauth owner ıd hatası veriyor ya başka yokmu
 
Beyler ben şimdi bi hile yazdım ve dc de hani bi komut yazarsın o da sana key oluşturur onu nasıl yaparız
Hileyle entegre şekilde oluşturucaksa ilk başta çalışırlığını test et sonra key generation apini webhooka bağla Discord montogro bana ulaşırsan nasıl bağlayabileceğin hakkında daha çok yardım edebilirim

He bu arada Discordda sadece hızlı komut kullanıcak şeyler yaparsın key sil key oluştur user banla en temizi bi sql kaydından başlamak
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt