kız meselesi

egemat996

Platinum Üye
Katılım
8 Şub 2024
Mesajlar
229
Beğeniler
20
Arkadaşlar fazla ergence gelebilir ama anlatıyorum şimdi benim 3 yıllık bir kız arkadaşım var kızı su 1.5 yıldır seviyorum kız beni arkadaş olarak biliyordu benimde çok fazla zoruma gidiyordu bu olay ve konusmayı kestim 3 aydan beri konusmuyoduk bunu arkadaşın birine anlattım oda gitmiş kıza söylemiş a*k kız bana yazıyo açıklama bekliyorum diye elim g4tüme girdi özgüvensizlikten ne söyleyeceğimi bilemedim tavsiyeniz varmı hayat kurtarır
 
Söyleseydim arkadaşlığımız kötü sonlanacaktı konuşmayı kesmek daha mantıklı geldi yaz geç
 
Arkadaşlar fazla ergence gelebilir ama anlatıyorum şimdi benim 3 yıllık bir kız arkadaşım var kızı su 1.5 yıldır seviyorum kız beni arkadaş olarak biliyordu benimde çok fazla zoruma gidiyordu bu olay ve konusmayı kestim 3 aydan beri konusmuyoduk bunu arkadaşın birine anlattım oda gitmiş kıza söylemiş a*k kız bana yazıyo açıklama bekliyorum diye elim g4tüme girdi özgüvensizlikten ne söyleyeceğimi bilemedim tavsiyeniz varmı hayat kurtarır
yazdıklarını yazsan kız zaten anlayışla karşılar
 
Dürüst ol ve kıza gerçekleri söyle hocam onun dışında kız sana her saniye yazabilir
 
bi arkadaş vardı yarın acılıcam cuma acılıcam diyip 40 page konu yapıp yorum kasmıştı v2si gelmiş ho
 
bi arkadaş vardı yarın acılıcam cuma acılıcam diyip 40 page konu yapıp yorum kasmıştı v2si gelmiş ho
dostum yorum kasma gibi bi amacım yok zaten şu forumda kaç tane mesaj attıgımda pek umrumda değil bilip bilmeden millete önyargılı yaklaşma insanlar foruma yanıt yazmıslar sağ olsunlar görmezden gelmek olmaz
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt