Arkadaşlar fazla ergence gelebilir ama anlatıyorum şimdi benim 3 yıllık bir kız arkadaşım var kızı su 1.5 yıldır seviyorum kız beni arkadaş olarak biliyordu benimde çok fazla zoruma gidiyordu bu olay ve konusmayı kestim 3 aydan beri konusmuyoduk bunu arkadaşın birine anlattım oda gitmiş kıza söylemiş a*k kız bana yazıyo açıklama bekliyorum diye elim g4tüme girdi özgüvensizlikten ne söyleyeceğimi bilemedim tavsiyeniz varmı hayat kurtarır