bulursan banada söylermisinvanguard geldiğinden beri script kullanmadım ondan şuan piyasa ne halde bilmiyorum ud bir script arıyorum fiyatı önemsiz. 1 haftada banlatacak bi ürün önermezseniz sevinirim
cok ugrastırıcı alıp düz windowsta kullanamaz mıyım bgx ibilgisayarının parçalarına uygun mac işletim sistemi bul 2. kullanmadığın bir diske macos sürümü indirip kurulumunu yap internette bir sürü kaynak var min 10.12 sürümü olması lazım macos sürümünün bgx macos key cek aylık 50$ + ud macte vanguard yok rage oynamadığın müddetçe ticket dışı yemezsin 2 gün test ettim gercekten de öyle![]()
En safe yol @vount12'nin dediği gibi ya Hackintosh kurup macde hile acıp vanguardsız safe safe takılacaksın ya da private scriptlere para bayılacaksın ban yememenin en safe 2 yolu bu şuan. Soruna gelecek olursak kullanırsın ama ban yersin.cok ugrastırıcı alıp düz windowsta kullanamaz mıyım bgx i
En safe yol @vount12'nin dediği gibi ya Hackintosh kurup macde hile acıp vanguardsız safe safe takılacaksın ya da private scriptlere para bayılacaksın ban yememenin en safe 2 yolu bu şuan. Soruna gelecek olursak kullanırsın ama ban yersin.
şuan bgx'in dcsinde var mısın? eğer varsan gelen güncelleme ile vg'yi bypassladıklarını ve hwid banın olmadığını sadece hesap banı yenildiği söyleniyordu hala doğru mu?kuzen bgxi toirlerle falan karıştırmayın macte de ban yiyenler oldu sunucularında değilsen görmemiş olabilirsin. Bgx vanguard yokken de zaten ban atan bir script idi garantili değil ban yememek sadece hwid yemiyorsun vanguard olmadığı için
şuan bgx'in dcsinde var mısın? eğer varsan gelen güncelleme ile vg'yi bypassladıklarını ve hwid banın olmadığını sadece hesap banı yenildiği söyleniyordu hala doğru mu?
bilmiyorum en son herkese 2 günlük bedava süre vermişlerdi ve vg'yi bypassladıklarını söylemişlerdi vsdoğru değil bgx'te vg bypass falan bulunmuyor ban yersen hwid yersin inbuilt spooferı da yok
bilmiyorum en son herkese 2 günlük bedava süre vermişlerdi ve vg'yi bypassladıklarını söylemişlerdi vs