Arıyorum lol için ud script

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan locki
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

locki

Platinum Üye
Ticaret Puanı:
  0 / 0
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
158
Beğeniler
28
vanguard geldiğinden beri script kullanmadım ondan şuan piyasa ne halde bilmiyorum ud bir script arıyorum fiyatı önemsiz. 1 haftada banlatacak bi ürün önermezseniz sevinirim
 
vanguard geldiğinden beri script kullanmadım ondan şuan piyasa ne halde bilmiyorum ud bir script arıyorum fiyatı önemsiz. 1 haftada banlatacak bi ürün önermezseniz sevinirim
bulursan banada söylermisin
 
bilgisayarının parçalarına uygun mac işletim sistemi bul 2. kullanmadığın bir diske macos sürümü indirip kurulumunu yap internette bir sürü kaynak var min 10.12 sürümü olması lazım macos sürümünün bgx macos key cek aylık 50$ + ud macte vanguard yok rage oynamadığın müddetçe ticket dışı yemezsin 2 gün test ettim gercekten de öyle :D
 
bilgisayarının parçalarına uygun mac işletim sistemi bul 2. kullanmadığın bir diske macos sürümü indirip kurulumunu yap internette bir sürü kaynak var min 10.12 sürümü olması lazım macos sürümünün bgx macos key cek aylık 50$ + ud macte vanguard yok rage oynamadığın müddetçe ticket dışı yemezsin 2 gün test ettim gercekten de öyle :D
cok ugrastırıcı alıp düz windowsta kullanamaz mıyım bgx i
 
cok ugrastırıcı alıp düz windowsta kullanamaz mıyım bgx i
En safe yol @vount12'nin dediği gibi ya Hackintosh kurup macde hile acıp vanguardsız safe safe takılacaksın ya da private scriptlere para bayılacaksın ban yememenin en safe 2 yolu bu şuan. Soruna gelecek olursak kullanırsın ama ban yersin.
 
En safe yol @vount12'nin dediği gibi ya Hackintosh kurup macde hile acıp vanguardsız safe safe takılacaksın ya da private scriptlere para bayılacaksın ban yememenin en safe 2 yolu bu şuan. Soruna gelecek olursak kullanırsın ama ban yersin.

kuzen bgxi toirlerle falan karıştırmayın macte de ban yiyenler oldu sunucularında değilsen görmemiş olabilirsin. Bgx vanguard yokken de zaten ban atan bir script idi garantili değil ban yememek sadece hwid yemiyorsun vanguard olmadığı için
 
kuzen bgxi toirlerle falan karıştırmayın macte de ban yiyenler oldu sunucularında değilsen görmemiş olabilirsin. Bgx vanguard yokken de zaten ban atan bir script idi garantili değil ban yememek sadece hwid yemiyorsun vanguard olmadığı için
şuan bgx'in dcsinde var mısın? eğer varsan gelen güncelleme ile vg'yi bypassladıklarını ve hwid banın olmadığını sadece hesap banı yenildiği söyleniyordu hala doğru mu?
 
şuan bgx'in dcsinde var mısın? eğer varsan gelen güncelleme ile vg'yi bypassladıklarını ve hwid banın olmadığını sadece hesap banı yenildiği söyleniyordu hala doğru mu?

doğru değil bgx'te vg bypass falan bulunmuyor ban yersen hwid yersin inbuilt spooferı da yok
 
doğru değil bgx'te vg bypass falan bulunmuyor ban yersen hwid yersin inbuilt spooferı da yok
bilmiyorum en son herkese 2 günlük bedava süre vermişlerdi ve vg'yi bypassladıklarını söylemişlerdi vs
 
bilmiyorum en son herkese 2 günlük bedava süre vermişlerdi ve vg'yi bypassladıklarını söylemişlerdi vs

vanguard check kaldırılmıştı çünkü o sırada şuan tekrar geldi ve fixlendi o method. riot kolay kolay bi daha vanguard check kaldırmaz vgyi lole tam olarak oturamadıkları için bakım-update yaptılar muhtemelen o yüzden oluşan bir açıktı yani
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt