Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
elimde çoğu bansız ve dolu olan steam hesapları var bazılarında cs2 prime bile var 12-15 yıllık falan sizce satayım mı itemsatışta alan olur mu satarsam kaçtan satayım hesapları veya kendi yararıma ne yapabilirim çoğunda steam puanı vardı kendime award attım bazılarında 16k puan falan vardı...
Hesapta bulunan başlıca oyunlar:
Counter-Strike 2 (Prime)
Rust
Red Dead Redemption 2
Battlefield 4™
Assetto Corsa
Euro Truck Simulator 2
Forza Horizon 4
It Takes Two
Back 4 Blood
The Forest
Gas Station Simulator
Car For Sale Simulator 2023
Parking Garage Simulator
Buckshot Roulette
Living...
gta 5
far cry 4 5
rainbow tüm serisi
hitman
nfs
forza 4
ve daha bunlar gibi piyasası yüksek olan bir çok oyun bulunuyor isteyene dc üzerinden yayında açabilirim 2 yıldır satın alım yapılmıyor herhangi bir kart kayıtlı değil ilk maili ile teslim edeceğim
fiyat 2250 tl
ödeme: crypto veya...
Ben hitlemedim benim değil orda burda atılmış olabilir bi arkadaş attı paylaşmak istedim iyi oyunlar.
İçerisinde;
EA SPORTS™ FIFA 23
Forza Horizon 4
Euro Truck Simulator 2
Counter-Strike 2
Half-Life 2
Half-Life 2: Deathmatch
Half-Life Deathmatch: Source
The Deed: Dynasty
bulunuyor...
+30K ELO SEÇKİN CS2 HESABI + BOL OYUNLU STEAM SATILIK ! (10 DOLAR ENVANTER CS2)
FOTOLORDA GÖRDÜĞÜNZ OYUNLAR VARDIR EK OLARAK WARFRAME 1K SAATİ VAR WARFRAME +50 EURO YATIRILMIŞTIR BU ZAMANA KADAR
FİYAT: 1900TL İBAN/PAPARA/SİTE BAKİYESİ
İLETİŞİM SADECE DİSCORD: winsonv2
Arkadaşlar Merhaba Yeni Açtığımız Mağazamız İçin Reseller Arıyoruz
Birkaç Bilgi Vericem
Reseller Ücretlimi ?
İki Seçenekli Reseller Türümüz Var Eğerki Şunu İstiyorsanız
Karşı Taraf Sizden Satın Alıcak Sizde Gelip Bizden Alıcaksınız.
Bu Durumda Reseller Servisimiz Ücretsizdir.
Ama Diyorsanız Ki...
Dostlar itemsatış olsun bu platformlarda 10000x yorum 20000x steam profil yorumları var bu tarz olaylar nasıl yapılıyor bilen var mı para vermeden profile yorum yaptırmak baya kazık fiyatlara satıyolar
cs2 için prime alıcam ama 0 hesap açınca hile denk gelme olasılığı çok yüksek oluyo 5 yıl rozetli vs. hesap varmı türkiye konumlu ilk mail olan birde ilk mail olmadan fatura ile hesap geri çekilirmi çekiliyosa vazgeçicem almaktan