sorucevap

  1. HZSyzen

    Boş zaman çok, hangi konuya dalayım?

    Başlıkta Yazdığı Gibi Son Günlerde Çok Fazla Boş Zamanım Var Nerelerde Değerlendirmeliyim valorantta hile yap falan demeyin o kadar bilgim yok
  2. Tenseigann

    Beyler Soru Yapanlar cevaplasın

    KONU MODERASYON EKİBİ TARAFINDAN DÜZENLENMİŞTİR. FORUMDA PORNOGRAFİK İÇERİKLERİN HİÇBİR KISMINA İZİN VERİLMEMEKTEDİR
  3. Tenseigann

    RinneTensei Client V2(YAKINDA) Konuya bakın!

    beyler https://cheatglobal.com/konu/rinnetensei-client-new-minecraft-launcher.112132/ bu konumdakı clienti gelıstırdım forge 1.8.9 ekleyıp lunar ve badlıondakı gıbı modlar eklıorum 3 tane mod ekledım keystrokes cps fps sayacı +fps optımızasyonu geldı fps drop asla olmuyor ayrıca sizden ıstegım...
  4. rustinyo

    Facebook meta tıklanma sayısı yanlış gösteriyor

    Merhaba, 6 kişi aradı görünüyor ancak arayanlara sorduğumuzda 4 kişinin gerçekten tıklayıp aradığını öğrendik. Etkileşime göre ödeme yapıyorum. İzlenmeler doğru, fakat arama sayıları yanlış ve buna göre bizden ücret alınıyor. Bu duruma nasıl çözüm bulabiliriz beyin fırtınası yapalım
  5. Tenseigann

    Minecraft launcher yaptım paylaşayımmı?

    beyler minecraft launcher yaptım normal bıldıgımız lunar gıbı bısey sadece Crâck serverlara gırebılıosunuz içine mod falanda eklemeyı dusunuyorum yanı lunar badliondaki gibi boyle keystrokes perspectıve health indicator gıbı modları ıcıne gommeyı planlıyorum iyimi? kullanırmısınız sadece 1.8.9...
  6. Subaru

    WeChat QR

    Valorant için WeChat lazımda qr okutabilecek biri varmı kartla falan uğraşmak istemiyorum şimdiden teşekkürler.
  7. Subaru

    Valorant Combo

    Arkadaşlar bu valorantın combolarını nereden buluyorlar bazı satıcılar private l0g falan diyorda tedariği neresi?
  8. HeltraVLR

    SignDriver internal hakkında soru

    @SignDriver ın internalini yükledim bypass olmadan legit oynasam ban yermiyim yiyorsak free veya Crâcked bypass önerisi var mı?
  9. Tenseigann

    Beyler Gamesense hilesinin imguisi varmı

    baslık.
  10. Tenseigann

    Free Salsammı Beyler :D

  11. Tenseigann

    Beyler Cs2 fps düşürmeyen external satsam alır mısınız?

    başlık diyorum bide ss atim xhanger daki ozellıklerin aynısı var xhanger fiyatının 2/10 u falan olucak baya ucuz sebebi external olması internale gore ucuz gui
  12. NexusWare

    Forum Tasarımı Nasıl Olmuş?

    Beyler yakında hile satacağım o yüzden böle bir tasarım yaptım sizce nasıl olmuş tavsiyeleriniz varmıdır sizin düşünceleriniz önemli önerilerinizi dikkate alarak devam ettireceğim:talonheart:
  13. Mertistevip

    Sizce Sitemize Ne Ekleyebiliriz ?

    Merhabalar sizler için çıkaracağımız auth sitesine sizce ne ekleyelım aktif panel boyle sitede biraz eğlence amaçlı şeylerde var Onerilerinize Açığız Site mountainous-trent-gynodioeciously.ngrok-free.dev
  14. Subaru

    Discord Nitro

    Arkadaşlar selam elimde 3 aylık trial nitro var bunu kaca satabilirim kullanılacak hesapta hiç nitro kullanılmamış olması lazım boostunu falanda kullanırsınız kaca gider?
  15. rustinyo

    Instagram Takip Bildirimini X’te Paylaşacak Bot Arıyorum

    Instagram’da belirlediğimiz kişilerin profilinde birisini takip ettiği zaman, bunu hemen Twitter yani X’te paylaşabilecek bir bota ihtiyacım var. Bunu yapabilecek kişiler var mıdır? Ücretiyle beraber öğrenmek istiyorum. Örnek aşağıda.
  16. rustinyo

    Mouse önerisi

    Arkadaşlar bütçem 2000 TL lütfen daha fazlasını söylemeyin
  17. X

    Wolftü MNIS serverinde uzantı degişiminin nedeni nedir

    Merhaba Önceki Konuda 3 kelime Kurudğum İçin Yetkililerden Özür Diliyorum. Wolftü MNIS serverinde Hile kullanıyorum fakat bugün galiba yamamı yaptılar bilmiyorum normalde oyun Wolftü.bin Olurken Bu sefer Dosya Konumuna Wolftü.exe diye bir dosya gelmiş ve oyun artık bu dosya ile çalışıyor...
  18. rustinyo

    Kart sistemiyle oda temizlik süresi takibi nasıl yapılır?

    Otelcilik için bir yazılım geliştiriyorum her şey bitti 1 kademe kaldı. Kat görevlilerinin odalara giriş/çıkış sürelerini takip etmek istiyorum. Sistem şu şekilde çalışsın istiyorum: Kat görevlisi odaya kart bastığında “giriş zamanı” kaydedilecek. Aynı görevli çıkarken tekrar kart bastığında...
  19. rustinyo

    Çalışan arkadaşları yorumlara bekliyorum

    İş yerinde haftanın 2 günü 12 saat çalışılıyor, buna mesai parası yok. Ama 3. gün yine 12 saat çalışmaya devam edersek, o zaman mesai parası veriliyor ancak 1,5 katı değil, 1,2 katı ile çarpılıp veriliyor. 5 yıllık çalışan değerli bir ablamız var, 5 yıllık tazminatını istiyor, vermiyorlar. X...
  20. rustinyo

    Asgari ücretle nasıl geçiniliyor?

    Memura, emekliye, işçiye zam geldi ama asgari ücretle çalışan arkadaşlara zam gelmedi. Faturaları, ev kirasını vb. düşünüyorum hesabım 10.000 TL ekside kalıyor. Sizce nasıl geçiniliyor? Veya geçinen arkadaşlar nasıl geçiniyor konuyu dalgaya alıp milletin maaşı ile dalga geçmeyin lütfen.
Geri
Üst Alt