İş yerinde haftanın 2 günü 12 saat çalışılıyor, buna mesai parası yok. Ama 3. gün yine 12 saat çalışmaya devam edersek, o zaman mesai parası veriliyor ancak 1,5 katı değil, 1,2 katı ile çarpılıp veriliyor. 5 yıllık çalışan değerli bir ablamız var, 5 yıllık tazminatını istiyor, vermiyorlar. X...