Arkadaşlar selamlar,fiziksel olarak şuan elimde birşey yok,sermaye biriktiririm biriktirmesinede ne satsam tutar nasıl tutar neler lazım,aracı veya tedarikçiyi nasıl bulurum bunun gibi birçok şey aklımı çeliyor.Bilgileriniz varsa boş yapmadan aktarırsanız sevinirim iyi forumlar<3