merhaba, kendimize ait bir stealer var fakat soyle bir düsüncem var discord üzerinden l0g sunucuları oluşturucaz ve bu loglara günde 20-30 l0g düsücek ve bunun için üyeler 200 tl 300tl haftalık mesela ödeme yapıcaklar misal aklımda bu sekilde bir fikir var fikir katabilcek varsa veya ortaklaşa...